|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
tumtumtum the final thoughts tumtumtum was weer geweldig Do androids dream of electric sheep? |
|
Yep, was een gezellige avond!! |
|
chopped in half final thoughts slowly we Rot etc Zeer Goede avond Or you children of today are Children of the Grave. |
|
Obituary heerschte uber de pan uit gisteren geen knoop aan vast te touwen |
|
quote: Mee eens. Wat betreft de drukte dan, jezus christus.. Ff pissen en je moest een survivaltocht afleggen. Maar goed, het was een zwaar heersend avondje, waarin Obituary errug goed speelde, maar inderdaad niet bepaald 'gezellig' overkwam. ..."Hate can only create more hate"... |
|
zie je, dan heb ik je gezien! jij mij ook, maar je herkende me denkik nietmet kort haar hehe |
|
quote: Mij?? Hm, ik heb je echt niet gezien! Heb trouwens helemaal weinig bekenden gezien van hier, terwijl er toch veel mensen waren. Heb alleen ouwe geloof ik gezien (en Buried_Alive, Rapture, Nix, Stigma en Kwelgeest, maar die waren óf met ons mee óf in de buurt ). ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: hehe, ik stond vlakbij de rechtse merchandisestand (vanuit de zaal gezien). Toen je binnenkwam zagen we elkaar en later daar nog een keer. die tweede keer keek je me heel lang aan, dus ik dacht dat het kwartje wel viel. Ik wilde net wat zeggen toen je doorliep Er zat 1,5 manspersoon tussen ons (klinkt wel klef allemaal he, zo bedoel ik het niet hoor!) |
|
quote: Hahaha, klef is wel lekker hoor Nee, maar was wel gezellig geweest om ff een biertje te drinken! Hmm, ik kan me echt niet herinneren dat ik je gezien heb (althans, niet jou als in 'Shredhead'). Het kwartje viel dus niet.. Ik ben daar idd wel een aantal keer langsgelopen, aangezien een vriendin van me (meissie met heel blond haar) en ik onze vriendjes meteen na binnenkomst kwijt waren geraakt, haha.. Maar zoals ik al zei, ik heb echt helemaal geen bekenden gezien, terwijl ik wist dat ontzettend veel bekenden wel gingen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
HEhe het heerste, paar bloeduitstortingen en een lege buit, maar was de moeite |
|
quote: ik ben jou ook niet tegen gekomen! |
|
quote:kontknijper wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Same here babe! |
|
ja, t was ubergezellig. heb immo niet gezien? mike wel (chagerijnig mannetje) en nog een paar ZMmers. master kwan niet echt overtuigend over (waarscijnlijk door het geluid) maar Obituary daarentegen wel. heb me uitstekend vermaakt aldaar! De routeplanner had het ook niet helemaal goed. 2 uur en 0 min. was de richttijd, terwijl het in 1 uur en 20 min. best te doen was (s'morgens) op de heenweg wat opstoppingen/file's. En ik was zo snugger de kaarten in de auto te laten liggen, dus werd het zowat een uur later dat we de zaal inkonden. maar we hebben het gered! Ik had het voor geen goud willen missen! respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
ja, dat was weer een wreed concert. Niet zo goed als in duitsland, maar t weer was iig beter!! oooh, en ik heb hendy ook niet gezien |
|
quote: Hij vroeg erom |
|
Was weer geslaagd! En ja, inderdaad druk maar dat had je kunnen verwachten. Stigma Rapture Brujeria Kwelgeest Buried_Alive Immo Scheap Verder nog: ouwe en Mikee gezien. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 11-10-2004 16:36] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Wat een kutstad trouwens Eindhoven, slechte parkeer gelegenheden. Nergens een parkeergarage gezien en alles zat vol. Duurde bijna een halfuur voordat ik ergens kon parkeren. Bagger! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
godverdomme kut NS ben rond 2 uur van huis vertrokken. kom ik godverdomme om 8 uur aan! !@#$#^%^%$%^$$%!*&@^&%$ 6 fucking uur in een fucking overvolle trein. godverdomme 2 uur op zo'n kut station (zaalbommel ofzo) stilgestaan. maar goed alles is verder goedgekomen (incl kaartje). 1ste band vond ik geen zak aan Master (ben ik niet zo bekend met hun latere werk) een nummer als Funeral Bitch doet mijn haartjes al behoorlijk schudden. Obituary was te gek meer hoef ik er niet over te zeggen. weinig zm-ers gezien/gesproken : ouwe , hans , Tnightmare Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
En Orion nog gezien! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
kheb weer een hele indruk op je achtergelaten zo te horen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ach het is zo 'gewoon' aan het worden hey. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Yep, het was leuk. Veel ZMers gezien opzich. En natuurlijk mijn collega! Subtiel kamerolifantje |
|
|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |