|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga erbij proberen te zijn "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nope, veel te ver van oss. maar het lijkt me enig om die bejaarden te zien spelen. |
|
Is omgerekend wel effe 50 piek Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Het is zeer prijzig ja, en dan nog de benzine, heb je gelijk geen geld meer voor |
|
Dan spaar je er maar voor. Jezus het is toch een concert van bands die je graag wil zien ?? Nou dan ! Was het nou 23 euro geweest voor middelmatige bandjes, dan was het een ander verhaal geweest. En nou niet verder zeuren, maar sparen ( zoals ik ) en gewoon gaan ! |
|
quote: Nee het ligt te ver van oss en obituary zuigt eigenlijk als dikke vette stront ja. |
|
bedankt voor uw onzinnige en totaal kansloze post in deze topic. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Het ligt te ver van OSS...Jesus fukking Christ !! Ik moet helemaal vanaf Rotterdam, en ook benzine meebetalen....Als je vindt dat Obituary zuigt ben je dus echt wel minder begaafd. Jezus. ( of een black metal liefhebber. ) |
|
quote: Vanwaar de eer. Dat was bedoeld voor de heer gore. daar hebt u niets mee te maken. |
|
Ik heb vandaag een hele zooi kaarten gehaald voor Obituary, zeker weten zien...die gasten heerschen geen knoop aan vast te touwen |
|
Yeah baby Inmiddels ook de kaarten binnen!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Zal m'n best doen! Andersom ook uiteraard Ok, gay lijstje! -Immortella (&aanhang) -... -... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ok, gay lijstje! -Immortella (&aanhang) - slethead - bonnie - triple-dan |
|
quote: Dus jullie zijn Immorella's "gay aanhang"? |
|
-Immortella (&aanhang) - slethead - bonnie - triple-dan[/quote] - Morbidaeth - Nimmer Nuchter [Dit bericht is gewijzigd door Morbidaeth op 29-08-2004 0:37] wuust robuust |
|
-Immortella (&aanhang) - slethead - bonnie - triple-dan - Morbidaeth - Nimmer Nuchter - Hub de Gallier en Monique en veel Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
zijn hier nog kaarten voor of...? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik heb m'n kaarten zaterdag nog telefonisch gereserveerd.. 't Is vast niet binnen die paar dagen uitverkocht geraakt, dus gewoon proberen!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
bij de effenaar of...? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: .. |
|
-Immortella (&aanhang) - slethead - bonnie - triple-dan - Morbidaeth - Nimmer Nuchter - Hub de Gallier en Monique en veel - Kwelgeest - Stigma - Brujeria Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Nee, gewoon bij de Ticketservice! De Effenaar is nou niet bepaald bij mij om de hoek ..."Hate can only create more hate"... |
|
bij mij ook niet maar ticketservice sinds wanneer kan dat telefoonisch? dacht dat alleen maar kon bij de uit lijn ofzo (weet ik hoe die troep heet) maar meot je ze per creditcard betalen of kun je ze ophalen? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
ik ga daar denk ook wel bij |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |