IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Obituary in de Effenaar! Vorige pagina | Volgende pagina
Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 10-10-2004 14:48 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

eens met de review, was gaaf avondje ja. gister was echter nog gaver! exciter!!

Orion
Usericon van Orion
Posted 10-10-2004 14:49 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

btje vol of?

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 10-10-2004 15:25 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 10 oktober 2004 11:21 schreef ouwe het volgende:
Hij vroeg erom

wait for me dragon, we'll meet in the sky

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-10-2004 19:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Dit was denk ik mijn laatste death gig.
Jezus wat is dat Obituary live een 13 in een dozijn band zeg; Ik vond Master gaver.
Verder was het best gezellig veel mensen gesproken.

@Mike:

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-10-2004 20:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 19:10 schreef kwelgeest het volgende:
Dit was denk ik mijn laatste death gig.
Jezus wat is dat Obituary live een 13 in een dozijn band zeg; Ik vond Master gaver.
Verder was het best gezellig veel mensen gesproken.

@Mike:

Master vond ik zeker niet gaver, veel statischer en de nummers zijn over het algemeen meer van hetzelfde.
En wat kan jij dom lullen, obituary en 13 in een dozijn. Laat me niet lachen man

"This one is older than shit, heavier than time!"

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-10-2004 20:04 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 20:01 schreef 0Tolerence het volgende:
Master vond ik zeker niet gaver, veel statischer en de nummers zijn over het algemeen meer van hetzelfde.
En wat kan jij dom lullen, obituary en 13 in een dozijn. Laat me niet lachen man
Ja het was saaie al 365 keer gehoord meuk.
Ik had het sleepender en pakkender verwacht. Dat die vuile sound van op Slowly en Cause live niet aanwezig zou zijn had ik van te voren ook al wel bedacht maar dit was echt te saai te death.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-10-2004 20:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 20:04 schreef kwelgeest het volgende:
Ja het was saaie al 365 keer gehoord meuk.
Ik had het sleepender en pakkender verwacht. Dat die vuile sound van op Slowly en Cause live niet aanwezig zou zijn had ik van te voren ook al wel bedacht maar dit was echt te saai te death.

He goeiemorgen, het is een deathmetal band. Moet je maar bij blacky metal blijven, heb je je vuige sound en slechte productie.
Ik geef je gelijk dat Cause Of Death en Slowly wel de beste platen zijn, maar live komt het er nog beter uit imo

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-10-2004 20:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 20:05 schreef 0Tolerence het volgende:
He goeiemorgen, het is een deathmetal band. Moet je maar bij blacky metal blijven, heb je je vuige sound en slechte productie.
Ik geef je gelijk dat Cause Of Death en Slowly wel de beste platen zijn, maar live komt het er nog beter uit imo
Nee vond ik niet. Als ik thuis 'Slowly' aanzet vind ik het altijd wel fijn om te horen. Toen ze vrijdag begonnen met een nummertje van 'Slowly' had ik wel zoiets van:" heej gaaf een, voormij, bekend nummer" Maar het pakte niet. Normaal als ik live een nummer hoor die ik thuis op CD heb staan, of het nou black, death, of core is, begin ik altijd wel iets los te komen/bewegen. Vrijdag echt niet.

Nou hoorde ik van Mark (Tnightmare) dat ze ook wel erg veel nieuw spul speelden.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-10-2004 20:16 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 20:10 schreef kwelgeest het volgende:
Nee vond ik niet. Als ik thuis 'Slowly' aanzet vind ik het altijd wel fijn om te horen. Toen ze vrijdag begonnen met een nummertje van 'Slowly' had ik wel zoiets van:" heej gaaf een, voormij, bekend nummer" Maar het pakte niet. Normaal als ik live een nummer hoor die ik thuis op CD heb staan, of het nou black, death, of core is, begin ik altijd wel iets los te komen/bewegen. Vrijdag echt niet.

Nou hoorde ik van Mark (Tnightmare) dat ze ook wel erg veel nieuw spul speelden.

Ach de setlist was ongeveer gelijk aan het live album "dead", ze veranderen wat dat betreft niet zoveel. Ik zou die plaat maar ergens opzoeken, dat geeft een beter beeld van obituary dan die eerste cd's

ouwe
Usericon van ouwe
Posted 10-10-2004 20:48 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Laat maar weet het alweer

[Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 10-10-2004 20:52]

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 11-10-2004 9:15 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

GRRR jammer dat ik er niet bij kon zijn!
dead was de 1e plaat van obituary die ik hoorde, echt te gek!

zzz

testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 11-10-2004 9:16 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 14:49 schreef Orion het volgende:
btje vol of?

viel wel mee, maar vol genoeg voor de kleine zaal, hehe

zzz

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 11-10-2004 10:31 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 10 oktober 2004 20:10 schreef kwelgeest het volgende:

Laatste studio cd is uit '97, nieuw is het dus niet echt.

don't mistake lack of talent for genius

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 11-10-2004 10:37 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 10:31 schreef NecroNoud het volgende:

Laatste studio cd is uit '97, nieuw is het dus niet echt.

"Nieuw" als in, niet afkomstig van Slowly we Rot of Cause of Death.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-10-2004 11:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 10:37 schreef TNightmare het volgende:
"Nieuw" als in, niet afkomstig van Slowly we Rot of Cause of Death.

Er werd slechts één "echt" nieuw nummer gespeeld dacht ik. Gelukkig speelde ze een goed overzicht van al hun cd's want ook op de latere cd's staan veel erg goede nummers.

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-10-2004 11:05 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Samen met Manowar in Zwolle het tofste concert dat ik tot nu toe gezien heb, naar mijn bescheiden mening.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-10-2004 12:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Obituary was ge-wel-dig! Zo

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 11-10-2004 14:45 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Master kan me niet echt boeien en Viscerial Bleeding word ook saai na een paar numemrs... Obituary was heerschend. Veel goede nummers, ik ken niet alles van Obituary, maar het merendeel van de set kende ik. Ik had ook een geweldig uitzicht op de band. Thanks Sjakie! Het was verder een erg gezellige avond.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Orion
Usericon van Orion
Posted 11-10-2004 19:12 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 11:02 schreef attila_de_hun het volgende:
Er werd slechts één "echt" nieuw nummer gespeeld dacht ik. Gelukkig speelde ze een goed overzicht van al hun cd's want ook op de latere cd's staan veel erg goede nummers.

waar blijft mijn pilsje

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-10-2004 19:47 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2004 3:42 schreef Brujeria het volgende:
ja, t was ubergezellig. heb immo niet gezien?

Nee, jij was toen de kaartjes uit de auto aan 't halen (volgens Marianne)

quote:
Op 9 oktober 2004 22:30 schreef ivar het volgende:
ik ben jou ook niet tegen gekomen!

Nee!!

..."Hate can only create more hate"...

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-10-2004 19:54 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 19:47 schreef Immortella het volgende:
Nee, jij was toen de kaartjes uit de auto aan 't halen (volgens Marianne)

Smoesjes, ik niet en ik ben jou ook niet tegengekomen! Hoewel ik je geloof ik wel heel hard langs zag rennen, maar het ging allemaal zo snel en zo.

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 11-10-2004 19:54 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 19:54 schreef Schaep het volgende:
Smoesjes, ik niet en ik ben jou ook niet tegengekomen! Hoewel ik je geloof ik wel heel hard langs zag rennen, maar het ging allemaal zo snel en zo.

Hard langs zag rennen?? Kan ik me nauwelijks voorstellen. Dat doe ik alleen 's avonds, in het bos, als niemand me ziet

..."Hate can only create more hate"...

NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 11-10-2004 20:17 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Ik heb niemand zien rennen in die drukte. Behalve die twee zatlappen dan die aan elkaar getaped zaten, haha.

Iemand nog een maat van me "out" zien gaan?
Ik was ff wat te drinken halen kom ik terug is ie ineens verdwenen. Bleek dat ie door 2 man de zaal uit was gedragen omdat ie levenloos op de grond lag (te veel drugs in combinatie met bier).
Hahaha, hij heeft Obituary gelukkig nog wel gezien.

don't mistake lack of talent for genius

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 11-10-2004 20:20 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Heb 'em niet "out" zien gaan, maar ik zag ze hem wel wegdragen..

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 12-10-2004 9:25 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2004 20:17 schreef NecroNoud het volgende:
(te veel drugs in combinatie met bier).

Sukkel.

Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com