|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Thanatos was Trash in het begin, en Sempi en Asphyx waren DM. Achrostichon was ook vet gaaf, met toch wel 1 van de eerste vrouwelijke grunters. Trouwens krijgt de winnaar een prijs ofzo ? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik vraag me af, waar het topic: oudste thrash metalband(s) van nederland blijft. Nog meer discussies, hehehe. Oud Vuil. |
|
quote: idd Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Iedereen die anno 2005 nog TRASH ipv THRASH schrijft, moet sowieso 10 minuten met zijn hersenloze kop onder water gaan zitten, jezus, wat triest.... |
|
dat jij er uberhaupt op reageerd is al TRIEST, goed voor je ego ofzo dit jij zeikmuil? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
"reageert" is met een T, domme homo... |
|
quote:Reageerd is met een d.... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
tering he The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
okee je hebt zeker een punt daar spetterpuister... maar iedereen gaat op in oe! wat is de aller aller oudste terwijl ik in mn eerste post van dit topic al vraag :ik vergeet er vast nog een heleboel"... maw het gaat me niety om de wedstrijd aller aller alleroudste, t was meer als zoektocht naar t allerbegin van de death metal in nederland en de inmiddels in vergetelheid geraakte bandjes, door dit topic heen zijn er een behoorlijk aantal zeer oude bands genoemd en heb ik inmiddels ook van verschillende matriaal gevonden... wellicht is idd een topic 'de eerste lichting thrash uit nederland' ook wel een leuk topic ( gelijk maar even de misvatter oud(st)e uit de weg ruimen... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Niet de aller-aller eerste lichting, Maar DECAY uit Raamsdonksveer was een erg geslaagde Kreator kloon. |
|
reageert met een d??? ga toch eerst eens nederlands leren voordat je met grote mensen in discussie gaat |
|
iets met potten en ketels en verwijten. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
herontdekking: ik trok zojuist de oude stoffige dubbel-7" van Bluuurgh weer eens uit de kast. Compost Christ |
|
Second Hell een band die er eigenlijk tussenin zat, Thrash/Death. |
|
Ik ben de naam Obtruncation nog niet tegengekomen. Dat was ook ergens eind jaren '80 of vergis ik me? |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |