IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : oudste death metalband(s) van nederland Vorige pagina
splattermeister666
Usericon van splattermeister666
Posted 08-01-2005 19:07 by splattermeister666 Wijzig reactieProfiel van splattermeister666Quote dit bericht

ik vind jou gewoon een gek mannetje...mag toch wel? we leven in een vrij land (nog wel)... en thrashbandjes met sterke raakvlakken met death metal zijn nu eenmaal geen standaard thrash bandjes meer. Pestilence, Thanatos en zelfs Asphyx en Sempiternal Deathreign hadden allemaal zowel death als thrash elementen in hun muziek, dat wilde ik dus alleen maar zeggen.
Ik laat mijn zaakje nu rusten

invictis
Usericon van invictis
Posted 08-01-2005 22:54 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Thanatos was Trash in het begin, en Sempi en Asphyx waren DM. Achrostichon was ook vet gaaf, met toch wel 1 van de eerste vrouwelijke grunters.
Trouwens krijgt de winnaar een prijs ofzo ?

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 08-01-2005 22:57 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik vraag me af, waar het topic: oudste thrash metalband(s) van nederland blijft.

Nog meer discussies, hehehe.

Oud Vuil.

invictis
Usericon van invictis
Posted 08-01-2005 22:58 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2005 22:57 schreef webblaster wim het volgende:
Ik vraag me af, waar het topic: oudste thrash metalband(s) van nederland blijft.

Nog meer discussies, hehehe.

idd

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

splattermeister666
Posted 09-01-2005 11:41 by splattermeister666 Wijzig reactieProfiel van splattermeister666Quote dit bericht

Iedereen die anno 2005 nog TRASH ipv THRASH schrijft, moet sowieso 10 minuten met zijn hersenloze kop onder water gaan zitten, jezus, wat triest....

invictis
Usericon van invictis
Posted 09-01-2005 12:55 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

dat jij er uberhaupt op reageerd is al TRIEST, goed voor je ego ofzo dit jij zeikmuil?

splattermeister666
Posted 09-01-2005 14:21 by splattermeister666 Wijzig reactieProfiel van splattermeister666Quote dit bericht

"reageert" is met een T, domme homo...

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 09-01-2005 14:28 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 9 januari 2005 14:21 schreef splattermeister666 het volgende:
"reageert" is met een T, domme homo...

Reageerd is met een d....

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

invictis
Usericon van invictis
Posted 09-01-2005 18:42 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-01-2005 19:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

tering he

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 09-01-2005 22:51 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

okee je hebt zeker een punt daar spetterpuister...

maar iedereen gaat op in oe! wat is de aller aller oudste terwijl ik in mn eerste post van dit topic al vraag :ik vergeet er vast nog een heleboel"... maw het gaat me niety om de wedstrijd aller aller alleroudste, t was meer als zoektocht naar t allerbegin van de death metal in nederland en de inmiddels in vergetelheid geraakte bandjes, door dit topic heen zijn er een behoorlijk aantal zeer oude bands genoemd en heb ik inmiddels ook van verschillende matriaal gevonden...

wellicht is idd een topic 'de eerste lichting thrash uit nederland' ook wel een leuk topic ( gelijk maar even de misvatter oud(st)e uit de weg ruimen...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 09-01-2005 23:35 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2005 22:51 schreef Aaaarco:wellicht is idd een topic 'de eerste lichting thrash uit nederland' ook wel een leuk topic

Niet de aller-aller eerste lichting, Maar DECAY uit Raamsdonksveer was een erg geslaagde Kreator kloon.

splattermeister666
Posted 10-01-2005 11:50 by splattermeister666 Wijzig reactieProfiel van splattermeister666Quote dit bericht

reageert met een d??? ga toch eerst eens nederlands leren voordat je met grote mensen in discussie gaat

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 10-01-2005 11:51 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

iets met potten en ketels en verwijten.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 31-07-2006 0:02 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

herontdekking: ik trok zojuist de oude stoffige dubbel-7" van Bluuurgh weer eens uit de kast.

Compost Christ

axegrinder
Usericon van axegrinder
Posted 31-07-2006 18:19 by axegrinder Wijzig reactieProfiel van axegrinderQuote dit bericht

Second Hell een band die er eigenlijk tussenin zat, Thrash/Death.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-07-2006 19:40 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik ben de naam Obtruncation nog niet tegengekomen. Dat was ook ergens eind jaren '80 of vergis ik me?

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com