IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : oudste death metalband(s) van nederland Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-09-2004 14:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:06 schreef Spirit In Black het volgende:
ik heb de plaat nu in mijn hand: ZZoooUHH van Delirium (1990)...

dan zal ik die eens komen jatten. ik wil die cd erg graag origineel hebben, net zoals sempiternal deathreign. maar helaas pindakaas.

Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-09-2004 14:12 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:10 schreef attila_de_hun het volgende:
dan zal ik die eens komen jatten. ik wil die cd erg graag origineel hebben, net zoals sempiternal deathreign. maar helaas pindakaas.

ik heb beide op vinyl, niet op cd...

attila_de_hun
Posted 02-09-2004 14:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:12 schreef Spirit In Black het volgende:
ik heb beide op vinyl, niet op cd...

o, neen aan vinyl doe ik niet meer. maar het zijn wel echte collecters items lijkt me.

judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 02-09-2004 14:16 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Delerium heeft idd maar een plaat gemaakt. En een demo, die echt verschrikkelijk goed verkocht heeft. Wereldwijd. Ik dacht iets van 1600 exemplaren. Zanger (rogier ?!?) bleek er niet zo veel plezier in te hebben, dus zijn ze er uiteindelijk maar gestopt. Zij hadden trouwens een bassiste.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-09-2004 14:17 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:13 schreef attila_de_hun het volgende:
o, neen aan vinyl doe ik niet meer. maar het zijn wel echte collecters items lijkt me.

Een kennis van mij had enkele jaren terug het origineel van Sempiternal deathreign nog te koop.Ik zie em nooit meer,maar als ik em toevallig es tegenkom kan ik em altijd effe vragen.Hij had er toen een stuk of 5 geloof ik...

spelfout weggehaald...

Spirit In Black
Posted 02-09-2004 14:17 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:13 schreef attila_de_hun het volgende:

http://www.talkaboutthemusic.com/group/alt.music.underground.metal/messages/4537.html

SEMPITERNAL DEATHREIGHN - The Spooky Gloom $9

attila_de_hun
Posted 02-09-2004 14:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:16 schreef judge paul het volgende:
Delerium heeft idd maar een plaat gemaakt. En een demo, die echt verschrikkelijk goed verkocht heeft. Wereldwijd. Ik dacht iets van 1600 exemplaren. Zanger (rogier ?!?) bleek er niet zo veel plezier in te hebben, dus zijn ze er uiteindelijk maar gestopt. Zij hadden trouwens een bassiste.

en dat terwijl de zanger net zo goed was. die gast had echt een brute strot.

effe off topic: onlangs heb ik op soulseek de demo van soothsayer (to be a terrorist) binnen kunnenhalen. ken jij(of anderen) die ook? dit is een van de weinge bands waar de demo vele malen beter was als de cd die later uitkwam.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-09-2004 14:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:17 schreef Spirit In Black het volgende:
http://www.talkaboutthemusic.com/group/alt.music.underground.metal/messages/4537.html

Krijg nou tieten Daar staat de eerste van DBC tussen voor maar 10 dollar

spelfout weggehaald...

Spirit In Black
Posted 02-09-2004 14:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:19 schreef varanus het volgende:

die heb ik voor 3,5 pleuro op de kop getikt

attila_de_hun
Posted 02-09-2004 14:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:17 schreef Spirit In Black het volgende:

100.000 maal dank. en dat geldt ook voor Varanus.
Ik ga contact opnemen met die aanbieder op ebay. as dat op niks uit loopt laat ik het je wel weten varanus.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-09-2004 14:21 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:20 schreef Spirit In Black het volgende:
die heb ik voor 3,5 pleuro op de kop getikt

Krijg nog meer tieten

spelfout weggehaald...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-09-2004 14:22 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:21 schreef attila_de_hun het volgende:
100.000 maal dank. en dat geldt ook voor Varanus.
Ik ga contact opnemen met die aanbieder op ebay. as dat op niks uit loopt laat ik het je wel weten varanus.

Hmm,ik bedoelde ook vinyl,en ik begrijp dat je alleen de cd wilt

spelfout weggehaald...

attila_de_hun
Posted 02-09-2004 14:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:19 schreef varanus het volgende:

en die cd van slaughter is ook wel een must vind ik voor oldskool deathmetal freaks.

incinerator!!!!

ja, dat klopt varanus. maar toch bedankt.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-09-2004 14:23]

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 02-09-2004 15:07 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Korsakov of zeg ik nu iets doms?

Alweer ja!

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 02-09-2004 15:10 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:19 schreef attila_de_hun het volgende:
effe off topic: onlangs heb ik op soulseek de demo van soothsayer (to be a terrorist) binnen kunnenhalen. ken jij(of anderen) die ook? dit is een van de weinge bands waar de demo vele malen beter was als de cd die later uitkwam.

Hebbuh!

attila_de_hun
Posted 02-09-2004 15:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 15:10 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Hebbuh!

als je slsk hebt, zegt het dan effe. ik laat dan mijn computer vannacht aanstaan zodat je de demo kunt kopiƫren.
anders brand ik wel een kopietje. je zegt het maar.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-09-2004 15:55 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 15:07 schreef Greycloak het volgende:
Korsakov of zeg ik nu iets doms?

Alweer ja!

Heb hun hangover heroes demo der effe bijgepakt,en die is van 1989.Zijn dus niet de eerste.

spelfout weggehaald...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-09-2004 15:56 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 14:22 schreef attila_de_hun het volgende:
en die cd van slaughter is ook wel een must vind ik voor oldskool deathmetal freaks.

incinerator!!!!

ja, dat klopt varanus. maar toch bedankt.

Yep,maar die is vrij gemakkelijk te krijgen denk ik.Geloof dat die opnieuw is uitgebracht.

En;graag gedaan

spelfout weggehaald...

acid
Usericon van acid
Posted 02-09-2004 16:48 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Het is toch thanatos.

"Jullie stemmen Pechtold!!"

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 02-09-2004 17:14 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

t gaat me ook echt niet om een wedstrijdje wi is de aller aller aller eerste death metal band van nederland ( dat is semp dat weet iedereen) t ging me gewoon om die hele ouwe zooi int algemeen, de eerste lichting death metal van nederland, naast asphyx, delirium, acrostichon, sinister etc etc zijn er bij een ieder vast nog wel een staapel bands blijven hangen... en ja dus, er zijn al nu in een midaggie een hele zwerm coole ouwe bands opgegraven! goed!

ik gooi er nog een bij:

Mourning

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 02-09-2004 17:24 by Spearhead Wijzig reactieProfiel van SpearheadQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 2 september 2004 16:48 schreef acid het volgende:
Het is toch thanatos.

Yup denk ik ook
Thanatos (1984)
Pestilence (1986)
Asphyx (1987)
Sinister (1989)
Dead Head (1989)
Gorefest (1989)
Acrostichon 1(1989)
God Dethroned (1991)

[Dit bericht is gewijzigd door Spearhead op 02-09-2004 21:05]

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 02-09-2004 17:27 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

thanatos was in 1984 echt nog geen death metal, die valt dus af!

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 02-09-2004 18:20 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 17:24 schreef Spearhead het volgende:
Gorefest (1989)

1988

"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 02-09-2004 18:44 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

1988, goed jaar.

Pestilence is met hun eerste album toch ook een thrashband te noemen...

Oud Vuil.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-09-2004 19:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2004 17:24 schreef Spearhead het volgende:
Yup denk ik ook
Thanatos (1984)
Pestilence (1986)
Asphyx (1987)
Sinister (1988)
Dead Head (1989)
Gorefest (1989)
Acrostichon 1(1989)
God Dethroned (1991)

Jij slaat Sempiternal deathreign voor het gemak maar helemaal over?

En de eerst demo van Sinister is perpetual damnation toch?Die is uit '90 alweer..

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 02-09-2004 19:39]

spelfout weggehaald...

Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com