|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ik heb beide op vinyl, niet op cd... |
|
quote: o, neen aan vinyl doe ik niet meer. maar het zijn wel echte collecters items lijkt me. |
|
Delerium heeft idd maar een plaat gemaakt. En een demo, die echt verschrikkelijk goed verkocht heeft. Wereldwijd. Ik dacht iets van 1600 exemplaren. Zanger (rogier ?!?) bleek er niet zo veel plezier in te hebben, dus zijn ze er uiteindelijk maar gestopt. Zij hadden trouwens een bassiste. |
|
quote: Een kennis van mij had enkele jaren terug het origineel van Sempiternal deathreign nog te koop.Ik zie em nooit meer,maar als ik em toevallig es tegenkom kan ik em altijd effe vragen.Hij had er toen een stuk of 5 geloof ik... spelfout weggehaald... |
|
quote: http://www.talkaboutthemusic.com/group/alt.music.underground.metal/messages/4537.html SEMPITERNAL DEATHREIGHN - The Spooky Gloom $9 |
|
quote: en dat terwijl de zanger net zo goed was. die gast had echt een brute strot. effe off topic: onlangs heb ik op soulseek de demo van soothsayer (to be a terrorist) binnen kunnenhalen. ken jij(of anderen) die ook? dit is een van de weinge bands waar de demo vele malen beter was als de cd die later uitkwam. |
|
quote: Krijg nou tieten Daar staat de eerste van DBC tussen voor maar 10 dollar spelfout weggehaald... |
|
quote: die heb ik voor 3,5 pleuro op de kop getikt |
|
quote: 100.000 maal dank. en dat geldt ook voor Varanus. Ik ga contact opnemen met die aanbieder op ebay. as dat op niks uit loopt laat ik het je wel weten varanus. |
|
quote: Krijg nog meer tieten spelfout weggehaald... |
|
quote: Hmm,ik bedoelde ook vinyl,en ik begrijp dat je alleen de cd wilt spelfout weggehaald... |
|
quote: en die cd van slaughter is ook wel een must vind ik voor oldskool deathmetal freaks. incinerator!!!! ja, dat klopt varanus. maar toch bedankt. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 02-09-2004 14:23] |
|
Korsakov of zeg ik nu iets doms? Alweer ja! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hebbuh! |
|
quote: als je slsk hebt, zegt het dan effe. ik laat dan mijn computer vannacht aanstaan zodat je de demo kunt kopiƫren. anders brand ik wel een kopietje. je zegt het maar. |
|
quote: Heb hun hangover heroes demo der effe bijgepakt,en die is van 1989.Zijn dus niet de eerste. spelfout weggehaald... |
|
quote: Yep,maar die is vrij gemakkelijk te krijgen denk ik.Geloof dat die opnieuw is uitgebracht. En;graag gedaan spelfout weggehaald... |
|
Het is toch thanatos. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
t gaat me ook echt niet om een wedstrijdje wi is de aller aller aller eerste death metal band van nederland ( dat is semp dat weet iedereen) t ging me gewoon om die hele ouwe zooi int algemeen, de eerste lichting death metal van nederland, naast asphyx, delirium, acrostichon, sinister etc etc zijn er bij een ieder vast nog wel een staapel bands blijven hangen... en ja dus, er zijn al nu in een midaggie een hele zwerm coole ouwe bands opgegraven! goed! ik gooi er nog een bij: Mourning In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Yup denk ik ook Thanatos (1984) Pestilence (1986) Asphyx (1987) Sinister (1989) Dead Head (1989) Gorefest (1989) Acrostichon 1(1989) God Dethroned (1991) [Dit bericht is gewijzigd door Spearhead op 02-09-2004 21:05] Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
thanatos was in 1984 echt nog geen death metal, die valt dus af! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: 1988 "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
1988, goed jaar. Pestilence is met hun eerste album toch ook een thrashband te noemen... Oud Vuil. |
|
quote: Jij slaat Sempiternal deathreign voor het gemak maar helemaal over? En de eerst demo van Sinister is perpetual damnation toch?Die is uit '90 alweer.. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 02-09-2004 19:39] spelfout weggehaald... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |