|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
nee je hebt t goed... en daarna heeft mourning onder de naam rouwen een nederlandstalige cd gemaakt, met onder andere de klassiekers 'in je smoel' en 'rot godverdomme op met je rotgod' In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ja, dat wist ik. Gehoord in Beaufort studio toen ik daar aan het opnemen was met een vorige band. Rouwkots. Wel humor, en nog prima muziek ook ! |
|
Heb Rouwen helaas nooit gehoord, ligt het in het verlengde van Mourning, muzikaal gezien? "Greetings from Hell" draait nu weer z'n rondjes in m'n cd-speler en na zoveel jaar blijft die plaat nog altijd erg bruut, log en heavy! En om on-topic te blijven: heb vanmiddag nog eens de demo van Altar opgezet en ik vind 'em toch wel een stuk gaver dan hun debuut cd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Absoluut niet. Wel Death Metal, '87. Necro Schizma was ook leuk en oud. Maar wellicht meer BM. "If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated." |
|
quote: haha.. in 5 minuten gevonden, lang niet overal staan titels bij maar bij deze gelukkig wel.. wist je dat dat een band van marcel verdurmen was??? ik klap t zo effe op mn computer In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: WOW! Da's toch zeker een flink stuk Nederlandse metalhistorie The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
heee bazzio! ik heb je email nodig, ik heb hier een mp3 van seminal emission van het nummer 'endless tasks' uit de vara's vuurwerk uitzending week 35 1990.. [Dit bericht is gewijzigd door Aaaarco op 04-09-2004 20:23] In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Hey dat was ik! en dat was ie idd.Je hebt mail. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 04-09-2004 17:32] Bazzio Attacks!!! |
|
quote:gheghe, daar heeft mn neef nog in gebasst, heb er hier nog wel een CD van respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Kriezes, nog iemand die Necro schizma kent.. Wat ik me er van kan herrinneren was het een soort simpele doom/black metal band (wat'n combo) [Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 05-09-2004 12:46] Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: he? die hebben toch nooit een contract getekend? kan ik daar een kopeitje van krijgen (ruilen uiteraard, voor niks gaat de zon op) |
|
quote: Klopt en die band is niet geheel onbekend lijkt me; demo circuleert nl. op het net. quote: ..en dan sharen The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
heb em wel op SLSK staan. BrujeriA respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
met AJ van Drenth. later van beyond belief In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Hey Arco, Da's een tijd geleden man! Tof dat je alles digitaliseert. Zo ben ik bandjes kwijt met daarop nummers van Eternal Nightmare (?) en Dust angel; live opnamen van dynamo: Obituary, death angel en sepultura. |
|
Pulmonary abcess bestaat zoeen 15 jr. |
|
Zegt me niks, die naam. Oud Vuil. |
|
oo gaan we nu allemaal dingen vragen die ik effe op kan zoeken.... hahaha mooi niet In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Haha, Eternal Nightmare - das een tijd geleden! This is Zodiac speaking... |
|
quote: vooral bekend in twente geloof ik |
|
quote: Rouwen = Mourning maar dan Nederlandstalig. Overigens is Greetings from Hell niet de eerste CD van Mourning. Het debuut van Mourning was de splitCD met Eternal Solstice. This is Zodiac speaking... |
|
Ja, er staat ook Mourning op de cd. Edit: Hier staan samples en alle info. http://members.fortunecity.com/rouwen/samples.html [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 06-09-2004 13:24] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ze traden anders onlangs op in de Baroeg, met oa Thanatos en OT. En volgens mij zijn ze ook wel een fix aantal jaar inactief geweest. Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
quote: Verrek, die plaat heb ik ook nog. Maar eens een keertje luisteren, ik heb geen flauw idee meer hoe het klinkt. Oud Vuil. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |