|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Oud Vuil. |
|
Argentry! "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
dead head was toch net geen death metal... ze speelde op die live demo wel pull the plug... hmmm dead head een beduidend oprechter twijfelgeval dan thanetos jagganath... was dat al genoemd, de naam schoot me tebinnen maar kan er zo snel echt geen muziek aan knopen, en t zal diep in mn demokelder verstopt zijn... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Wij proberen hem te vergeten......... |
|
Korsakov vergeten? http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Ha, ha, jullie en velen met jullie |
|
quote: nee, niet vergeten, maar was nu eenmaal later als Mourning en Sempiternal Deathreign.... |
|
quote: Haha Daar hebben wij destijds met Speedica nog mee samen gespeeld ! Ik heb daar nog ergens een t-shirt van zelfs LOL |
|
Luister sukkels; Second Hell uit Amersfoort (vertegenwoordigd op de 'Metal Deadness' verzamel LP uit 1986 en Thanatos waren zo'n beetje de eerste nederlandse bands die muziek speelden die echt raakvlakken had met death metal. Ze speelden weliswaar allebei een vrij mongolide mengvorm van death en thrash metal, maar klonken toch donkerder en meer 'death' dan de standaard thrash metalbands uit die tijd. Beide bands waren al aktief in 1984. Pestilence (ook eerder death/thrash), Sempiternal Deathreign en Asphyx (beide meer pure death) begonnen allemaal zo rond 1986 als ik het goed heb. Dead Head was en is nog steeds een oridinaire t(h)rash band, heeft werkelijk niks met death metal te maken...zo en nu ausgelult! |
|
zozo stoere taal. Een kleine snol zit zo vol. |
|
En ook zo subtiel gebracht. Oud Vuil. |
|
Maar hij heeft wel gelijk... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Dankjewel Decomposing Bitch, en Wimpie..als ik jou zo af en toe bekijk, kan ik daar eerlijk gezegd ook weinig subtiels aan ontdekken, hehe |
|
Dank! Hehehe. btw, ken ik jou dan? [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 07-01-2005 22:57] Oud Vuil. |
|
ik ken jou iig wel...groeten aan Gerke... wie ik ben doet verder niet terzake...Splattermeister zit hier toch hoofdzakelijk om te narren, daarom kom ik ook maar heel af en toe even langs op ZM |
|
Gerke zit hier naast me achter een andere pc en doet misschien de groeten terug. Ze doet niet aan iedereen zomaar de groeten, zegt ze, hehehe. Oud Vuil. |
|
aan mij wel, dat zit wel goed hoor, haha |
|
Hehehehehe. Tsja, we hebben wel wat mensen voor ogen, maar ja. Stuur anders een meeltje. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 08-01-2005 0:02] Oud Vuil. |
|
zeker niet!!! hahaha |
|
Ook goed, nar ze verder. Oud Vuil. |
|
Ok, daar gaan we dan maar weer; @Aaarco; je weet er lang niet zoveel van als dat je pretendeert te weten. Geeft niet, we gunnen jou allemaal je 15 'minutes of fame' qua betweterigheid; waar trek je eigenlijk precies de scheidslijn tussen death en thrash? Vooral in de tachtiger jaren overlapten death en thrash elkaar nogal vaak. Vandaar dat vele bands uit die tijd die wij nu als DM bands zien, indertijd zelf aangaven thrash te spelen of vice versa. |
|
quote: Jagganath!! Ouwe bekenden ja!! Voor die tijd behoorlijk technisch spul wat ze maakten. 26-3 komt er een reunie optreden (onze drummer gaat daarvoor ff bij hun achter de trommels [edit]toch niet[/edit]) in het Podium te Hardenberg (samen met o.a. Agent Steel, Accelerate e.a.). Heen!! [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 11-01-2005 12:40] |
|
quote: lol cool.. lijkt me wel een heerschshirt |
|
quote: okee spetterprutser... ik heb niet de intentie om hier de alwetende uit te hangen, ik vroeg me in eerste instantie gewoon af wat iedereen aan heel oud spul bijgebleven was qua death metal, als er dan thrash bandjes worden opgenoemd en ik dat niet relevant vind is toch niet zo gek? In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |