|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: je doet niet anders... wat lul je nou! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
het gaat toch nog steeds over oude nederlandse death metal bands en wat er van die mensen is geworden.... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
stimmt. ik moet bekennen dat ik geen enkel flauw idee heb wat de 1e bands waren... o voedt mij op! Bruce Banner |
|
Heel veel 'oude' bands, zoals Terrorizer, Thanatos, Gorefest, Mysto Disto, BLUUURGH, ANGEL DUST, BEYOND BELIEF, BESTIAL SUMMONING, NEMBRIONIC HAMMERDEATH, BATHORY en vele andere zijn op cdr te verkijgen op http://www.theundergroundcollection.com/ voor weinig geld. Aanrader! |
|
quote: |
|
Who The Hell is Zodiac??????? Blijkbaar moet je nog een hoop leren..... Ik, Philip, van Eternal Solstice ( en ben daar trots op...) mag wel zeggen dat ik DE oprichter ben van Eternal Solstice, en dus niet Ramon.. Ik ben ook de bedenker van de naam Eternal Solstice...Verder ben ik verantwoordelijk voor 90 % van de nummers die geschreven zijn voor Eternal Solstice, dus het sprookje dat Ramon de gitaarpartijen ingespeeld zou hebben.....HAHA laat me niet lachen ! Mocht ie willen trouwens. Ik ben verantwoordelijk voor alle gitaarpartijen die te horen zijn op onze CD's. Het zou ook niet erg handig zijn als je je eigen verzinsels niet zou kunnen spelen, lijkt me... Ik weet niet wie deze onzin dus heeft uitgekraamd, maar ik wacht op een reactie... Ik heb ook veel aanzien (en respect) gekregen met Dissect, Mourning (later Rouwen, ook een CD uitgebracht) en heden ten dage met Xerpentor, dus als je een vent bent, kom ons dan eens opzoeken tijdens een optreden van XerpentoR..... Trouwens: waarom zou er geen reunie met Eternal Solstice meer inzitten? Ik dacht dat wij daar zelf over gaan beslissen!!!! |
|
quote: |
|
Opel Kadeath.. Ken het alleen van naam hoor van lang geleden (die vergeet je ook niet hehe) maar weet iemand hier meer van? Coole muziek? En wat is er mee gebeurd? |
|
Adetar niet vergeten! net zoals Korsakov en Bluuurgh |
|
En Sacrosanct! |
|
quote: ja, ik geloof dat Opel Kadeath langzamerhand in BRIGADE M is overgegaan.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ai Ai Ai Ai uitermate dubieus dus |
|
dubieuz, maar wel de waarheid... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Scrotum? in iedergeval wel de heersende band van nederland moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
Cerebral Death, wapenfeit: gespeeld in het voorprogramma van Demolition Hammer en Massacre in Assen. Voorprogramma van Dissect Pyathrosis, Acrosticon, Byob, en nog een paar. Zeer beroerde demo, drummer gitarist alles eigenlijk. Als het goed klonk dan was het per ongeluk. Maar wel lol gehad. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: dus geen woorden maar daden, richt die band maar weer snel op! zit ik meer op te wachten als op Gorefest. |
|
quote: Cerebral Death, ook een nummer van Desecrator. Coole muziek ook maar gitaargeluid op de demo een beetje verrot omdat Tiehuis na de opnames er pas achter kwam dat het batterijtje van zn pedaaltje bijna leeg was haha.. Ouwe shit, wel cool :D |
|
quote: Bij ons stond er zoveel ruis op de demo en het basgeluid kwam pas op het derde nummer tevoorschijn. Verder was de bassdrum zo hard opgenomen dat bij standaard instelling je speakers bijna dichtsloegen. Jaaah, die 20e eeuw was toch stukken beter. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Overigens, wie heeft hier oude neerlandsche DM demo's op mp3 beschikbaar en bijv. op soulseek? |
|
quote: heb ik liggen; cd en lp Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
INFERNO http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Altar? of zeg ik nu wat doms Het zal je moeder maar wezen... |
|
mwah Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Oke negeer het dan maar ik heb mn best gedaan!! Het zal je moeder maar wezen... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |