|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
student heb je msn dan voeg je me maar toe, sataniac@ htomail.com |
|
Een vraagje, ik kan via school een website maken en ben hier vanochtend wat mee beginnen te klooien. Maar nu kom ik op een klein probleempje, namelijk de frameborders. Die blijven wit, waardoor ik lelijke witte randen krijg, en dat wil ik natuurlijk niet. Kan iemand mij hier mee helpen of iig een tip geven? Voor het voorbeeld: http://fcc.feo.hvu.nl/~Simon.Teunissen Ow ja, let niet op de site zelf maar op die witte randen dus. Ben een n00b in sites maken en ben nog maar net begonnen met deze. |
|
Ipv Frameborder=NO, frameborder=0 gebruiken. frameborder=no werkt alleen voor Netscape. Bazzio Attacks!!! |
|
Ke, ik zal het proberen. Bedankt. |
|
Voor PHP gebruik ik Zend Studio, wat natuurlijk geweldig is. Voor MySQL gebruik ik EMS MySQL Manager 3. Is KUT! Je kan op commit transaction klikken zoveel je wilt, hij commit pas als je de tabel sluit. Iemand ervaring mee? |
|
quote: goeie tip: werk zonder frames! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
wat een tip zeg, nou nou Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Frames is toch helemaal niet meer van deze tijd zeker? Ik gebruik heel soms een i-frame ergens voor, maar verder niet. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
Wie vindt het leuk om een website in elkaar te knutselen?? Ik moet er namelijk eentje hebben --> zo ja--> mail mij maar [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 12-10-2005 15:05] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: mail onderweg... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Waarmee dan? |
|
quote: Met tabellen bijvoorbeeld |
|
quote: Of CSS! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Zeg uh.. je hebt ook mail terug "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Jij ook weer! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
*en hops...... lalalalalalalalalala * "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Of? En! |
|
*schop* Ik heb een hosting abo genomen bij budgetwebhosting.nl. Ondanks de misleidende naam ben ik er tot nu toe ontzettend tevreden mee. Heb een pakket met 250MB webspace en 2,5GB traffic per maand met een .com adres voor amper 80 euro per jaar! En, ongelooflijk compleet!!! Als je enigszins thuis bent in het administreren van je site: je kan álles zelf beheren. Van logs bekijken tot het aanmaken van ftp-accounts, subdomeinen, mailaccounts, het installeren van standaard scriptjes, teveel om op te noemen. En dat alles via een webinterface. Ik ben erg onder de indruk, en erg blij met mijn nieuwe speelgoed Edit: hij is natuurlijk zo goedkoop omdat je alle beheer zelf "moet" doen, ookal weet ik dat niet helemaal zeker. Anyway, geen probleem voor mij [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 25-10-2005 0:01] |
|
Dat is opzich wel een goede prijs ja. |
|
Duhhhh Pardon, vroeg overbodige dingen *Gaat kijken bij budgetdingeshosting* Hoe is de servicedesk? En de downtime? [Dit bericht is gewijzigd door CiNNeR op 25-10-2005 11:29] Ow sorry, did my back hurt your knive? |
|
En belangrijk, wat betaal je per mb als je over de datalimiet gaat. Bazzio Attacks!!! |
|
0,75 pleuro per GB per maand.. |
|
Da's voor mij nog een goede 40 euro per maand extra dan Zenial |
|
www.lab-design.nl/poll/example.php Kenners! Wat doe ik fout.. als je stemt gaat het mis, maar wat precies? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |