IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Topic over websites maken III Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 28-09-2005 14:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

freelancer? zo ja, kan ik je inzetten mocht ik ooit een database gerelateerde site moet maken?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 28-09-2005 14:37 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

student
heb je msn dan voeg je me maar toe, sataniac@ htomail.com


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 12-10-2005 12:55 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Een vraagje, ik kan via school een website maken en ben hier vanochtend wat mee beginnen te klooien. Maar nu kom ik op een klein probleempje, namelijk de frameborders.
Die blijven wit, waardoor ik lelijke witte randen krijg, en dat wil ik natuurlijk niet. Kan iemand mij hier mee helpen of iig een tip geven?
Voor het voorbeeld:
http://fcc.feo.hvu.nl/~Simon.Teunissen

Ow ja, let niet op de site zelf maar op die witte randen dus. Ben een n00b in sites maken en ben nog maar net begonnen met deze.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 12-10-2005 13:04 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ipv Frameborder=NO, frameborder=0 gebruiken. frameborder=no werkt alleen voor Netscape.


Bazzio Attacks!!!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 12-10-2005 13:16 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Ke, ik zal het proberen. Bedankt.


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 12-10-2005 13:38 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

Voor PHP gebruik ik Zend Studio, wat natuurlijk geweldig is. Voor MySQL gebruik ik EMS MySQL Manager 3. Is KUT! Je kan op commit transaction klikken zoveel je wilt, hij commit pas als je de tabel sluit. Iemand ervaring mee?


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 12-10-2005 14:32 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2005 12:55 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Een vraagje, ik kan via school een website maken en ben hier vanochtend wat mee beginnen te klooien. Maar nu kom ik op een klein probleempje, namelijk de frameborders.
Die blijven wit, waardoor ik lelijke witte randen krijg, en dat wil ik natuurlijk niet. Kan iemand mij hier mee helpen of iig een tip geven?
Voor het voorbeeld:
http://fcc.feo.hvu.nl/~Simon.Teunissen

Ow ja, let niet op de site zelf maar op die witte randen dus. Ben een n00b in sites maken en ben nog maar net begonnen met deze.


goeie tip: werk zonder frames!


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-10-2005 14:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

wat een tip zeg, nou nou


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 12-10-2005 14:55 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2005 14:50 schreef spectre het volgende:
wat een tip zeg, nou nou


Frames is toch helemaal niet meer van deze tijd zeker? Ik gebruik heel soms een i-frame ergens voor, maar verder niet.


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 12-10-2005 15:05 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Wie vindt het leuk om een website in elkaar te knutselen?? Ik moet er namelijk eentje hebben --> zo ja--> mail mij maar

[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 12-10-2005 15:05]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 12-10-2005 15:16 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2005 15:05 schreef AngelOfDeath het volgende:
Wie vindt het leuk om een website in elkaar te knutselen?? Ik moet er namelijk eentje hebben --> zo ja--> mail mij maar


mail onderweg...


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 12-10-2005 16:57 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2005 14:32 schreef Stefan het volgende:
goeie tip: werk zonder frames!

Waarmee dan?


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 12-10-2005 17:02 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2005 16:57 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Waarmee dan?


Met tabellen bijvoorbeeld


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 12-10-2005 20:39 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2005 17:02 schreef DCLXVI het volgende:
Met tabellen bijvoorbeeld


Of CSS!


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 13-10-2005 16:23 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2005 20:39 schreef Stefan het volgende:
Of CSS!


Zeg uh.. je hebt ook mail terug


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 13-10-2005 16:28 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

Jij ook weer!


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 13-10-2005 16:34 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

*en hops...... lalalalalalalalalala *


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-10-2005 16:46 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2005 20:39 schreef Stefan het volgende:
Of CSS!


Of?

En!



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-10-2005 23:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

*schop*

Ik heb een hosting abo genomen bij budgetwebhosting.nl.

Ondanks de misleidende naam ben ik er tot nu toe ontzettend tevreden mee. Heb een pakket met 250MB webspace en 2,5GB traffic per maand met een .com adres voor amper 80 euro per jaar!

En, ongelooflijk compleet!!! Als je enigszins thuis bent in het administreren van je site: je kan álles zelf beheren. Van logs bekijken tot het aanmaken van ftp-accounts, subdomeinen, mailaccounts, het installeren van standaard scriptjes, teveel om op te noemen. En dat alles via een webinterface.

Ik ben erg onder de indruk, en erg blij met mijn nieuwe speelgoed

Edit: hij is natuurlijk zo goedkoop omdat je alle beheer zelf "moet" doen, ookal weet ik dat niet helemaal zeker. Anyway, geen probleem voor mij

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 25-10-2005 0:01]


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 25-10-2005 9:09 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Dat is opzich wel een goede prijs ja.


CiNNeR
The Sweetest Thing
Usericon van CiNNeR
Posted 25-10-2005 11:28 by CiNNeR Wijzig reactieProfiel van CiNNeRQuote dit berichthttp://www.themusictemple.nl

Duhhhh Pardon, vroeg overbodige dingen

*Gaat kijken bij budgetdingeshosting*

Hoe is de servicedesk? En de downtime?

[Dit bericht is gewijzigd door CiNNeR op 25-10-2005 11:29]


Ow sorry, did my back hurt your knive?


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 25-10-2005 13:39 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

En belangrijk, wat betaal je per mb als je over de datalimiet gaat.


Bazzio Attacks!!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-10-2005 13:49 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

0,75 pleuro per GB per maand..


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-10-2005 14:04 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Da's voor mij nog een goede 40 euro per maand extra dan


Zenial


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-12-2005 15:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

www.lab-design.nl/poll/example.php

Kenners! Wat doe ik fout.. als je stemt gaat het mis, maar wat precies?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen