IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Topic over websites maken III Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-12-2005 15:36 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 15:33 schreef spectre het volgende:
www.lab-design.nl/poll/example.php

Kenners! Wat doe ik fout.. als je stemt gaat het mis, maar wat precies?


Da's een goede vraag... Wat moet er misgaan dan?

Ik zie niks fout gaan. (Gebruik IE 6.0 op dit moment.) Ja, alleen een afrondingsfout.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-12-2005 15:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

als je klikkelt dan zie je een 'foutmelding', dat wil ik niet.. kom er niet achter wat er fout is

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-12-2005 15:39]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-12-2005 15:40 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 15:39 schreef spectre het volgende:
als je klikkelt dan zie je een 'foutmelding', dat wil ik niet.. kom er niet achter wat er fout is


Ik heb geen foutmelding gezien. Wat geeft hij bij jou dan precies voor melding?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-12-2005 15:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Not Found

The requested document was not found on this server.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-12-2005 15:45 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Met Firefox 1.0.7 gaat ook prima.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-12-2005 15:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hmmm, ligt het aan mij dan?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-12-2005 15:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Kut-macs ook


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-12-2005 15:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

haha, net getest op een windows met firefox.. werkt wel, tering.. nou ja... de klant heeft toch geen mac hahaha


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 22-12-2005 15:50 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2005 16:34 schreef AngelOfDeath het volgende:
*en hops...... lalalalalalalalalala *


Is het nog nodig?


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-12-2005 16:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht


<h2>Create new poll - Step 2/3</h2>
<p>Enter answers for your poll. Hold your mouse pointer over the form labels for more information.</p>
<form method="post" action="admin.php">
<input type="hidden" name="action" value="create" />
<input type="hidden" name="step" value="3" />
<input type="hidden" name="question" value="<?php echo $_POST["question"] ?>" />
<fieldset>
<legend>Enter answers</legend>
<?php for ($i=0; $i<$_POST["alternatives"]; $i++) { ?>
<label for="alt[]" title="Enter your answer">Alternative <?php echo $i+1 ?></label>
<input type="text" name="alt[]" size="30" />
<?php } ?>
<input class="button" type="submit" value="Next step" />
</fieldset>
</form>

-------

Iemand met php verstand.. zit hier een fout in?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-12-2005 3:01 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 15:33 schreef spectre het volgende:
www.lab-design.nl/poll/example.php

Kenners! Wat doe ik fout.. als je stemt gaat het mis, maar wat precies?

Deze fout?

hallo!


Warning: fread(): Length parameter must be greater than 0. in /usr/local/psa/home/vhosts/lab-design.nl/httpdocs/poll/functions.php on line 33

Total votes: 0



ouwe
Usericon van ouwe
Posted 24-12-2005 13:43 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

Weet iemand hoe je in Dreamweaver of een ander programma een functie aan kan zetten dat hij je code automatisch netjes maakt? Dus de tabs ed praat ik dan over...


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 28-12-2005 17:01 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2005 13:43 schreef ouwe het volgende:
Weet iemand hoe je in Dreamweaver of een ander programma een functie aan kan zetten dat hij je code automatisch netjes maakt? Dus de tabs ed praat ik dan over...
Notepad plus volgens mij.. Das een gratis programmaatje. Kan het wellicht proberen.
Maar echt schone code produceer je zelf lijkt me.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-12-2005 15:41 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 december 2005 16:20 schreef spectre het volgende:
<h2>Create new poll - Step 2/3</h2>
<p>Enter answers for your poll. Hold your mouse pointer over the form labels for more information.</p>
<form method="post" action="admin.php">
<input type="hidden" name="action" value="create" />
<input type="hidden" name="step" value="3" />
<input type="hidden" name="question" value="<?php echo $_POST["question"] ?>" />
<fieldset>
<legend>Enter answers</legend>
<?php for ($i=0; $i<$_POST["alternatives"]; $i++) { ?>
<label for="alt[]" title="Enter your answer">Alternative <?php echo $i+1 ?></label>
<input type="text" name="alt[]" size="30" />
<?php } ?>
<input class="button" type="submit" value="Next step" />
</fieldset>
</form>

-------

Iemand met php verstand.. zit hier een fout in?
Probeer dit eens:

<?php for ($i=0; $i<sizeof($_POST["alternatives"]); $i++) { ?>



spectre
Usericon van spectre
Posted 29-12-2005 15:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik heb het ondertussen al anders opgelost, maar bedankt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 03-01-2006 16:36 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Vraagje voor de pro's.

Ben momenteel bezig met een nieuwe site en wil daar een guestbook op knallen.

Maar ik wil het gastenboek dan wel binnen de eigen layout draaien (dus geen linkje naar een extern guestbook met een standaard-layout).
Ik gebruik geen frames in de layout, dus moet het in een tabel worden geplaatst.

Wel heb ik op mijn domein beschikking over php en een MySQL database. Maar ja, de ballen verstand van php natuurlijk.

Het gastenboek hoeft niet gratis te zijn, als ik maar geen reclames heb.

Iemand een tip, idee.


spectre
Usericon van spectre
Posted 03-01-2006 16:48 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

op hotscripts staan wel php scripts voor gastenboekjes, vereist enige kennis, maar dan moet het wel lukken en anders koekjesnet


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 03-01-2006 18:50 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

pardun

[Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 03-01-2006 18:51]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-01-2006 20:06 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Dikke klootzak, ik heb misschien nog wel een scriptje voor je liggen en zo niet stelt het geen reet voor er ééntje te bouwen.

Euhm, en verder zijn er online hele gave (gratis) scripts te vinden, bijvoorbeeld Viper

Lukt het niet zou ik je wel kunnen helpen


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 03-01-2006 21:53 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2006 20:06 schreef Snaack het volgende:
Dikke klootzak, ik heb misschien nog wel een scriptje voor je liggen en zo niet stelt het geen reet voor er ééntje te bouwen.

Euhm, en verder zijn er online hele gave (gratis) scripts te vinden, bijvoorbeeld Viper

Lukt het niet zou ik je wel kunnen helpen


Thx Snaack, ben al bezig met Viper. Lukt dit niet, dan post ik wel een nieuw berichtje.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 04-01-2006 0:27 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Snaack.

Installatie gelukt, customizen gelukt, alleen nog 1 vraag.

Er staat zo'n gifje in het guestbook met de tekst guestbook.

Ik heb het gifje gevonden waar het in staat, maar hoe haal ik dit in hemelsnaam uit mijn script.
Het makkelijkste is natuurlijk, om gewoon een nieuw gifje aan te maken, maar ik wil dit helemaal uit mijn script hebben.
Heb alles gedaan en gezocht waar in de php files het filetje title.gif voorkomt, maar nakkes, nada!

Heb jij een idee?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-01-2006 0:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

"Blind" moeilijk te zeggen.

Ik duik nu me bed in, morgen DL ik Viper wel ff en ga ik zoeken.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-01-2006 0:32 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2006 0:27 schreef Fat Bastard het volgende:
Snaack.

Installatie gelukt, customizen gelukt, alleen nog 1 vraag.

Er staat zo'n gifje in het guestbook met de tekst guestbook.

Ik heb het gifje gevonden waar het in staat, maar hoe haal ik dit in hemelsnaam uit mijn script.
Het makkelijkste is natuurlijk, om gewoon een nieuw gifje aan te maken, maar ik wil dit helemaal uit mijn script hebben.
Heb alles gedaan en gezocht waar in de php files het filetje title.gif voorkomt, maar nakkes, nada!

Heb jij een idee?

Dat bestand kan in het vaagste geval gecodeerd zijn. Zoek dus simpelweg naar een PHP imagetag. Buiten dat kun je uit het script zelf wel opmaken waar het zich ongeveer zou moeten bevinden. Het staat ongetwijfeld ergens bij het Design-gedeelte, wat vaak losgekoppeld is van het systeem zelf.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 04-01-2006 9:34 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

Nevermind!

Ben even verder gaan graven en heb de betreffende file al gevonden.

Moet nog e.e.a. gaan bijschaven aan de layout (met name de layout van het Viper guestbook), maar een demootje is reeds te zien op: http://www.profanation.nl/gb

De menukeuzes van de pagina's werken overigens nog niet, omdat ik hier nog mee bezig ben. Het ging mij voornamelijk om het inpassen van het guestbook in de nieuwe layout.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 04-01-2006 9:36 by Fat Bastard Wijzig reactieProfiel van Fat BastardQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2006 0:32 schreef WhiteRider het volgende:
Dat bestand kan in het vaagste geval gecodeerd zijn. Zoek dus simpelweg naar een PHP imagetag. Buiten dat kun je uit het script zelf wel opmaken waar het zich ongeveer zou moeten bevinden. Het staat ongetwijfeld ergens bij het Design-gedeelte, wat vaak losgekoppeld is van het systeem zelf.


Was inderdaad een imagetag in 1 van de standaard php-files. Was wel goed verstopt overigens, maar niet gecodeerd.
Andermaal is bewezen, dat de windows-zoek-functie zuigt, want die vond hem niet.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen