|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Het venster kan/ kon je laten bewegen.. Ik neem aan dat je dat bedoelt? |
|
Zal zo ff kijken of ik iets voor je kan scripten. Wat voor beweging moet er gemaakt worden? Ik weet trouwens niet zeker of het nog kan, omdat die functionaliteit erg misbruikt is (stuiterende schermen die je niet dicht kan klikken) is het in IE gesloopt volgens mij omdat ze het als exploit beschouwen. |
|
van links naar rechts en weer terug, in een loop Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik ga zo ff wat scripten voor je. |
|
he dat is tof Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
mail, negert! |
|
Het werkt zelfs Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Poepoe, dan heb ik blijkbaar genoeg koffie op |
|
Doe mij maar 'oldskool' Frontpagen! Go! Go! Go! |
|
notepad is pas oudeschool Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
He dit is handig zeg! Van de week heb ik een nieuwe website ontwerpen, nouja homepage. Met photoshop. Weet iemand hoe deze nu al werkende online gezet kan worden. En hoe ik dan zelf foto's kan uploaden? Groetjes, Femke |
|
Je kan er 1 grote plaat van maken en uploaden *kuch* Nee, bij Photoshop heb je hoogstwaarschijnlijk ook ImageReady. Dan kan je je plaat in slices (vlakken) verdelen, per slice aangeven of het image/ text is en als je dat gedaan hebt kan je ImageReady met 1 druk op de knop je HTML + geoptimaliseerde plaatjes laten genereren. |
|
He, da's handig! |
|
gewoon lekker in dreamweaver en flash maken en in photoshop ondwerpen... is zo makkelijk |
|
Gebruik je wel een spellingscontrole? |
|
Is het mogelijk om met een CSS een image als background in frames te gebruiken? Of als er een andere oplossing is.. hoor ik dat graag. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 23-06-2006 13:47] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
wat bedoel je precies? De background van een frame is die van de pagina die in dat frame geladen wordt.. |
|
quote: Maar ik heb natuurlijk meer frames, dan moet de achtergrond wel mooi doorlopen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Als je frames "fixed" zijn is dat nog wel te doen.. Maar dan moet je je background dus gaan knippen. Waarom gebruik je ipv frames geen DIV's, bijvoorbeeld? Heb je een voorbeeldpagina online staan? |
|
lab-design.nl alles wat grijs is wil ik behangen met een patroon. Ik heb me website bouwen eigenlijk aangeleerd middels frames, ik vind dat makkelijk. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hmmm, frames zijn niet echt nodig in je huidige layout.. Maarruh, je kan zonder problemen een texture als background instellen in je grey.html met CSS body { background-image: url(pad naar je background texture); background-repeat: repeat; } Je moet dan dezelfde background instellen als background van OF je table of de body van je contentpagina en een beetje kloten met de positie zodat de textures netjes op elkaar aansluiten. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 23-06-2006 14:27] |
|
Weet ik wel, maar dan sluit het niet lekker aan natuurlijk Ik ga even verder met zoeken, het moet kunnen. Misschien met transparante frames. edit: hmm misschien kan jou tip ook wel.. even kloten [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 23-06-2006 14:29] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Stuur me die pagina anders ff, met de texture, dan fix ik het wel voor je. Echt 5min werk Gezipt als het ff kan. Op me gmail. |
|
je bedoeld denk ik een background erin zetten, ja dat kan ik wel hoor [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 23-06-2006 14:34] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |