|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 07-12-2004 12:51] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:
Suc666 |
|
Wat Snaack zegt.. alleen werkt 't volgens mij alleen in Mozilla en IE. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Terwijl die property toch echt W3C compliant is |
|
quote:Niet alleen Microsoft maakt zich vuil aan 't slecht implementeren van W3C standaarden I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ooh! Heel erg bedankt! Ziet er prima uit, en werkt dus ook in Galeon en Epiphany. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 07-12-2004 13:03] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Hehehe |
|
quote: Twan, eat your heart out! |
|
quote:Nee dank je, ik eet geen bedorven waar I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik ga het er toch uitgooien: niet tevreden met de grafische kant.. HERBEGINNEN MAAR Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Zit met een probleem, ik wil een nieuwe window openen vanuit een pagina. De nieuwe window mag geen toolbar e.d. hebben. Opzich geen probleem, maar dat vind de IE-6 popup blocker echter wel.Deze blokkeerd dus de nieuwe window. Hoe kom ik hier omheen, of is het mogelijk om de eigenschappen van het huidige window aan te passen (qua toolbaar e.d). Bazzio Attacks!!! |
|
Ja blokkers zijn wel irritant ja. De meeste blokkers vinden een pop-up niet erg als de actie geinitieerd is door de gebruiker (door op een link te klikken bijvoorbeeld.) Maar als je er echt geen last van wil hebben dan kan je het best een div met een hoge z-index over je pagina heen zetten en daar je gegevens in tonen. Zie je ook al in steeds meer advertenties die je slecht weg kan klikken. |
|
Helaas geen optie. Iemand? Bazzio Attacks!!! |
|
Weet iemand waarom het volgende stukje code het wel in Mozilla doet en niet in IE? function scroll_rechts() { if(pos>=bestanden.length-4) return 0; else { pos++; t1=document.getElementById("t1"); t2=document.getElementById("t2"); t3=document.getElementById("t3"); t4=document.getElementById("t4"); t1.src="images/Polo/thumbs/"+bestanden[pos]; t2.src="images/Polo/thumbs/"+bestanden[pos+1]; t3.src="images/Polo/thumbs/"+bestanden[pos+2]; t4.src="images/Polo/thumbs/"+bestanden[pos+3]; } } |
|
Hoe kun je in een tabel de achtergrond transparant maken (in een CSS Style Sheet)?? Ik krijg nu dit: In Mozilla doet hij het wel, maar in IE niet... |
|
Geen idee, ik krijg 't in IE ook niet voor elkaar I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
helmet, heb jij MSN misschien? edithoer: als het niet gaat, is heel mijn idee ook pleite [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 05-01-2005 17:07] |
|
Ik denk dat je hier wel een antwoord vindt: link [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 05-01-2005 17:11] |
|
Bedankt, ik ga even kijken... Zelf vond ik de volgende link al: http://www.e-programmeur.nl/topic/30130/a2134ee406db6ed4053d94a84ee5b3dd |
|
Ik heb het al op een andere manier voor elkaar gekregen, toch bedankt! [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 05-01-2005 19:11] |
|
Vraagje voor de pro's. Mijn site: http://surf.to/profane draait prima in Microsoft Internet Exploder, maar in Firefox wordt mijn layout verkloot. De pagina is opgebouwd met tabellen. Heb alles al nagelopen, vwb. table-, tr- en td-tags, maar ik krijg het niet voor elkaar. Ook wat gevogeld met col- en rowspan, maar geen resultaat. Ik heb op een hoofdtabel met 3 rows. In de 2e row heb ik 2 kolommen, waarbij de 1e een tabel bevat met 9 rows en de 2e gewoon random inhoud. Nu wordt heel de tabel goed opgebouwd, behalve de 2e kolom in de 2e row. Deze wordt als het ware achter de tabel geplakt, ter hoogte van de 2e row. Ik weet al, dat de online-versie een row-tag mist, maar ook met deze tag gaat het mis. Suggesties? |
|
Een paar dingen: * er staat een <body> tag in je <head> * er ontbreekt i.d.d. een <tr> tag * er staat een <td> tag teveel in Probeer het hier eens mee:
PS: sorry voor het verneuken van de layout. Geen zin de pagina te uploaden |
|
Bedankt Snaack, maar waar zat die ontbrekende <td>-tag? Heb overigens het geheel gekopieerd, maar het probleem blijft bestaan. [Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 19-01-2005 20:43] |
|
Pfff, sorry, can't remember... Vaag btw, heb het nog ff in Dreamweaver bekeken maar ik zie niets vreemds |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |