|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Ok bedankt, denk dat ik ze gewoon een maximaal aantal keuze mogelijkheden geeft die ze in een poll kunnen zetten (zie toch niet zo snel een poll met meer als 20 mogelijkheden ontstaan). |
|
Weet iemand of het mogelijk is om in flash (mx) iets te tekenen, en dan te "filmen" hoe je het tekent? (beetje vaag omschreven maar hopelijk begrijpen jullie wel wat ik bedoel) |
|
|
|
quote: Dat is toch net iets anders dan ik bedoel, sorry. Ik bedoel zoals op deze website hoe het oscar beeldje word "getekend". http://www.oscar.com/ |
|
Is dat niet gewoon een movieclip? |
|
quote: Ja ik denk het wel, maar hoe maak je zoiets? |
|
Ja. Edit: geen idee, hehe. Sorry! Motion tweening en voor de grote tussenstappen een laag ofzo? [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 22-02-2006 14:59] |
|
Of de oldfashioned way: allemaal aparte frames gaan tekenen. Al zou ik zoiets maken, zou ik dat denk ik wel zo doen. Veel werk, maar komt er -denk ik- wel het mooist uit te zien. |
|
quote: Dat ga ik denk ik toch maar doen ja.. bedankt. |
|
hoe groot is het beeld wat je wilt gaan tekenen? als het net zoiets is als het oscar beeldje zou ik met een mask gaan werken: je moet eerst het object tekenen zoals hij is en daarna een cirkel maken en die als mask instellen en die tweenen over het object heen. zo kun je bepaalde onderdelen zichtbaar of juist onzichtbaar maken. maar hangt dus echt af hoe je plaatje eruit ziet en hoe gecompliceerd het is. zie ook de tutorials over masking |
|
dat lijkt mij ook de beste manier, eventuele beweging kan je er in die lijn dan nog inbrengen met motion tween In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Hoe kan je de links naar andere delen op de site in de menubalk veranderen van een lelijk blauw woord met streep er onder naar gewoon een woord in normaal lettertype zonder streep er onder? Hoop dat iemand het begrijpt. Edit: Nevermind, al gevonden. [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 05-03-2006 17:44] |
|
css baby |
|
Is er een mogelijkheid dat je een tekst op je site om een boog kan laten lopen en dat het dan ook nog scrollable is? voorbeeld: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
en wil je de tekst daarbij links uitlijnen, of tegen die boog? |
|
Ik kan zoiets wel scripten, maar dat wordt een lastig javascriptje.. |
|
dus het kan wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vrijwel alles kan, haha Maarruh, wordt een erg groot script. Minimaal een volle dag werk denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 20-03-2006 16:54] |
|
Hmm, ik heb besloten dat het toch maar niet scrollen wordt anders gaat de leesbaarheid naar de kl#ten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Kan er op google niets over vinden, dus dan maar hier... Ik heb dus een frameset die opent op een pagina van 1024*768 maar nu wil ik dat bij een hogere resolutie de frameset horizontaal gecentreerd wordt. Is dit mogelijk en hoe???? Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Extra frameset eromheen bouwen? Als in: cols *,1024,* rows *,768,* Ik heb al eeuwen niet meer met frames gewerkt dus vergeef het me. Met divs en css is het zoveel makkelijker: #main { postition: absolute; width: 1024px; height: 768px; left: 50%; top: 50% margin-left: -512px; margin-top: -384px; } |
|
Thanks, ga ff kijken wat ik er mee kan. Bazzio Attacks!!! |
|
Het is gelukt! Ik heb er een paar extra frames erom heen gezet. dat ik daar niet eerder zelf aan gedacht heb.... Bazzio Attacks!!! |
|
Bestaat er een javascript voor het laten bewegen van je browser? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |