|
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 | ||||
Auteur: |
|
|
Oops, ging er eigenlijk altijd vanuit dat de window groote incl. borders e.d. was. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Nope, dat is het inderdaad niet. Vooral verticaal merk je daar nogal wat van omdat je daar die enorme lap buttons, pulldown dingen en navigatie zooi hebt zitten. En het is nog bij iedere browser anders ook. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ja, zo hebben die sukkels van mozilla het in hun hoofd gehaald de scrollbar alleen maar te laten zien als hij echt nodig is. Zou opzich logisch zijn maar eigenlijk is het voor ontwerpen zwaar klote. |
|
Da's mooi kut dan. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Ja, daar ben ik ook al tegenaan gelopen inderdaad. Of eigenlijk meer dat IE 'm dwars WEL bleef tonen terwijl hij compleet niet nodig was. En hij is lelijk dus hij moet weg.. krijg dat maar eens gedaan I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Nee, ik heb liever dat hij er altijd staat. Dan kan je daarmee altijd rekening houden. |
|
quote: Je wilt een vlak "absoluut" centreren Waarom maak je niet gewoon een table aan, zoiets:
Of gewoon de content in een <DIV ALIGN="center"> zetten.. Met Javascript kan het ook, met body.clientWidth en body.clientHeight kan je de afmetingen van het browserscherm opvragen. Goede uitleg Suc666 [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 19-10-2004 19:55] |
|
quote:De MSDN library is echt fantastisch en zeer compleet. Ik hoop dat ze bij mozilla ook een keer de moeite nemen om hun browserzaken zo degelijk te documenteren. Ik ben nu vaak afhankelijk van incomplete reference manuals, rfc's en w3c documenten . |
|
quote: Inderdaad quote: Irritant ja.. Maar goed, tegen een software-reus met enorme budgetten voor o.a. dergelijke sites kan geen enkele "concurrent" op. |
|
Dude! Msn/icq? |
|
quote: Gebruik het sinds kort met opengl programmeren, zeer handig ja "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: You Tokkie to me? |
|
quote:Ja tegen die dikke vette bierpens die over je broek hangt |
|
quote: Wat een projectie Maarruh: nu ff niet, ben aan het pauzeren van het gamen en ik ga NU weer verder. Misschien straks |
|
|
|
Ben nu met Novell exteNd bezig. wat een #$%#$#$ pakket |
|
quote: <div id="werkscherm">blaterdeblaat</div> en in je CSS: #werkscherm { width: 1000px; position: relative; left: 50%; margin-left: -500px; } Hoppakee |
|
Hmmz, niet helemaal wat ik bedoel. Ik heb dus een schermresolutie van 1280x1024. Ik heb het bestand index.html (met flash intro) wat de schermresolutie van de gebruiker uitleest en aan de hand daarvan wordt er een nieuwe file start.html geopend met minimale browser bars (alleen buttonbar). Dit doe ik met de window.open functie. Bij resoluties > 1024 wordt start.html 1014x 597 groot. Maar deze moet dus gecentreerd worden. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 25-10-2004 19:47] Bazzio Attacks!!! |
|
Bazzio, dit al gecheckt??? quote: Stap voor stap: -> afmetingen browserscherm opvragen -> marge links en boven bepalen --> (grootte browserscherm - grootte pagina) / 2 -> berekende top en left als parameters meegeven in window.open('url', 'parameters') Zoiets zou het moeten doen. |
|
Ja dat doe ik ook, maar probleem zit hem dus in de verschillende marges per gebruikte browser en eventuele toolbars. Die worden nl niet meegerekend Maar ik heb het ondertussen met standaard browser instellingen aardig gecentreerd en bij de rest dan staat hij maar wat vertikaal uit het midden. Bazzio Attacks!!! |
|
simpel vraagje... ik wil een pagina in een frame maken, maar die pagina moet onderin lijnen EN het frame moet ook onderin lijnen. Beetje vaag maar moet te doen zijn, maar hoe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
iemand? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat bedoel je met precies met lijnen? Met de IFrame functie kan je iig een frame in een pagina maken. Bazzio Attacks!!! |
|
hmmm, stel ik heb tekst en dat wil ik dan in plaats van links bovenin (standaard) midden onderin hebben, altijd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |