|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
hmm, klinkt leuk. maar is Podium niet een beetje groot voor een hhm feest? ben benieuwd iig |
|
Heavy metal feestjes zijn altijd wel interessant! Volgende week zaterdag voorproefje in Hoorn dan They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Ik weet één band (en dat is alvast cult) die spelen, maar geen idee of het al bekend gemaakt mag worden? Ik zal er zeker zijn in ieder geval. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
i.s.m. met headache... laat me raden.... Vortex? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Hehe, dat is niet de band waar ik van weet dat ze gaan spelen. Zou natuurlijk wel goed kunnen, en persoonlijk zou ik er ook totaal geen bezwaar tegen hebben. Integendeel. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote: Hoezo te groot??. Lijkt me niet. We gaan dr iig wel heen, vlegel wuust robuust |
|
Ik vond het zelf ook wel interessant klinken ja! Wat ik al zei, metalfeestjes in Podium zijn (bijna) altijd drukbezocht en erg gezellig. Nu nog leuke bands (wat vast gaat lukken) en weer een leuke zaterdagavond voor de boeg! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Tering eind vanaf hier, maar het lijkt me leuk om weer es een kijkje int Podium te nemen. Lang geleden alweer... spelfout weggehaald... |
|
De bands (tot nu toe, komt nog wat bij): BARON ROJO (!!) ATOMKRAFT AGENT STEEL JAGANNATH ACCELERATE "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
das nou es een line-up. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Waar heb je die namen vandaan? Op de webstek van Podium staat nog niets. ..."Hate can only create more hate"... |
|
hmm, en dit programma moet genoeg publiek trekken om de zaal ook maar een beetje redelijk vol te krijgen?? |
|
topic staat op het verkeerde forum en die namen zijn gewoon verzonnen om verwarring te schoppen http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Hehe, de namen staan in de nieuwe headache. Ja, dit zijn niet voor iedereen bekende namen, maar in de heavy metal wereld zijn dit wel grotere bands. Baron Rojo is Spanje's grootste heavy metal band, Agent Steel kent iedereen toch wel, en Atomkraft moet misschien nog wel bekend zijn voor NWOBHM-fans. Hun frontman TONY heeft ook nog een tijdje Cronos vervangen in Venom. Accelerate is een vrije 'jonge' band uit Zwolle geloof ik, die HM in de accept-stijl spelen en JAGANNATH speelde in de jaren '80 metal in de stijl van NASTY SAVAGE. Nu zijn ze weer bij elkaar voor een optreden. Naast al die underground black en death metal is het nu dus eens tijd voor een underground heavy metal concert. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Hm, ik ken alleen Agent Steel en Atomkraft.. Hoewel misschien leuk om een keer te zien, maar niet echt overtuigdend genoeg om me naar Hardenberg te doen gaan. Accelerate ken ik alleen van naam, omdat ze uit de buurt komen. De rest zegt me helemaal niets. Voor deze line-up doe ik 't niet.. Ben benieuwd of er nog meer bij komt. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Er komen nog 2 bands bij. Ach, je moet de bands gewoon een kans geven. Baron Rojo en Atomkraft zie je niet iedere dag, en Jagannath is ook uniek. Het is sowieso wel gezellig. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Dat is waar, Podium is altijd gezellig (ook wanneer er geen concert is ). Maar ik ben wel benieuwd wat dit gaat kosten, dat staat er nl. nog niet bij op de site. Als het nou heel goedkoop blijkt te zijn..... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Laat Manowar maar komen? Dan kom ik [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 20-12-2004 22:04] |
|
Ik ben er wel, tenzij de prijs gigantisch hoog is. |
|
verdomme speelt Agent Steel? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik denk dat ik deze datum ook maar eens gereserveerd houd... HM feestjes zijn altijd gezellig |
|
quote: Yeah!! Masters of metal! Baron Rojo is gaaf, Accelerate is ook erg gaaf (komt hier uit de buurt trouwens) Zeker present Life doesn't get much better than this! |
|
quote: very true. erg zin in dit festival. fucking baron rojo zie je inderdaad niet elke dag zzz |
|
Niet gelezen of het al eerder gepost was maarre.. RAISE YOUR FIST FESTIVAL 2005 SATURDAY 26TH MARCH PODIUM HARDENBERG, HOLLAND AGENT STEEL BARON ROJO GIRLSCHOOL ATOMKRAFT JAGUAR AFTER ALL JAGANNATH ACCELERATE START: 14.00 ENTRANCE: e 19,00 (PRE-SALE) e 22,50 (DOOR) PLUS AFTERPARTY AND SMALL METAL MARKET ORGANISED BY HM MANIACS AND HEADACHE MAGAZINE WWW.RAISE-YOUR-FIST.NL WWW.HEADACHEMAGAZINE.NL WWW.HEAVYMETALMANIACS.COM |
|
Girlschool, Atomkraft en Jaguar lijken me gaaf, het is wel een kankereind weg, maar toch lijkt het me gaaf hier bij te zijn. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |