|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dat is de ingebouwde beveiliging tegen topics over zaadbands ... |
|
quote: *zucht* Oud Vuil. |
|
|
|
Hé die had ik ook!! Alleen wou ik een reply posten, geen nieuw topic. Hatsjikidee! |
|
Nergens last van ... |
|
Ik mag nog steeds niet. Weird, zeg. Oud Vuil. |
|
quote: Ik ook en dat alleen omdat ik even wilde kijken hoe die foto's in het foto topic terecht kwamen |
|
Ik mag ook niet replyen. Oud Vuil. |
|
Vaagjes ... |
|
Mozilla niet, IE niet, Avant browser niet. Maar niet alle topics, in deze kan ik wel posten. Maar bijv niet in het spazztic blurr topic. Oud Vuil. |
|
Warning: Missing argument 1 for getuid() in /www/zm/zwaremetalen/classes/forum/topicitem.class.php on line 51 Warning: Missing argument 2 for getuid() in /www/zm/zwaremetalen/classes/forum/topicitem.class.php on line 51 Fatal error: Call to a member function on a non-object in /www/zm/zwaremetalen/classes/forum/topicitem.class.php on line 54 tjong krijg ik dit nu bij bija iedere post! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik dus ook. Oud Vuil. |
|
Ik niet. |
|
GVD IK WORD GEK VAN DIT GEJANK!!! Warning: Missing argument 1 for getuid() in /www/zm/zwaremetalen/classes/forum/topicitem.class.php on line 51 Warning: Missing argument 2 for getuid() in /www/zm/zwaremetalen/classes/forum/topicitem.class.php on line 51 Fatal error: Call to a member function on a non-object in /www/zm/zwaremetalen/classes/forum/topicitem.class.php on line 54 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
hatseee nog maar eens!!! Warning: Missing argument 1 for getuid() in /www/zm/zwaremetalen/classes/forum/topicitem.class.php on line 51 Warning: Missing argument 2 for getuid() in /www/zm/zwaremetalen/classes/forum/topicitem.class.php on line 51 Fatal error: Call to a member function on a non-object in /www/zm/zwaremetalen/classes/forum/topicitem.class.php on line 54 komt nou werkelijk mn strot uit! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Is om je weg te pesten. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Je zet het in het verkeerde topic .. duidelijk een forum bug .... mijn schuld want ik heb de code aangepast. Ik zal eens kijken wat het is ... volgende keer het "bugs" topic gebruiken! |
|
Volgens mij is het opgelost. Als je het nog ziet graag melden op de welke pagina en hoe je fout geproduceerd hebt. Sorry voor het ongemak. Volgende keer ff mailtje sturen als het je echt stoort ... dan kan ik direct aktie ondernemen. |
|
quote: Euh, mijn fout. Nooit aan dat "bugs" topic gedacht. Oud Vuil. |
|
i love Paul Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1595377 http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1595694 Kunnen weg. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: yoyoyoyo Bruce Banner |
|
@Lain: Gooi dat verzameling topic weer open! Ik wil weten waar Starkness die Osculum Infame vandaan heeft. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:stuur hem maar een email |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |