![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Een raadselachtige verklaring in slecht Nederlands. Wat is er zo onduidelijk aan Mark's verhaal dan? ![]() |
|
quote: Vind je jezelf nu belangrijk of ben jij hier aangesteld om de grote mening van Zwaremetalen te vormen? Wisenose... signature ![]() |
|
1) Ik ben belangrijk 2) Ik verkondig louter feiten 3) Je bent een eikel ![]() |
|
1) HAHAHAHAHA 2) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 3) Tja ach .. 1 out of 3 .. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 12-05-2005 15:16] ![]() |
|
Ik heb ook een klacht; CoenV zeurt. ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
neuh laat coenv maar die hypnos is aan het zeiken... ![]() |
|
quote: Ik ben dan ook een humorloos naar mannetje. In verhouding met normaal ben ik vandaag buitensporig vrolijk. Bijna onrealistisch vrolijk. ![]() |
|
zelfkennis in overvloed signature ![]() |
|
Vroeger kwam er wel eens een mod langs die aan dit soort gezannik een einde maakte. (nu ik dat niet meer doe is er geen mod meer te zien ![]() ![]() |
|
Pfff, jij bent toch al jaren geleden gestopt? ![]() http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3962 Ik wil even klagen dat er teveel mensen zijn die zeuren. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 12-05-2005 15:24] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Bij deze... nokken met dat gespam ende gezanik! I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Klacht: mag Pikachu gebanned worden? Ik krijg maagkrampen van het lachen!! ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Kan de topictitel van dit topic http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1759721 worden gewijzigd in: "11-06 @ Baroeg: Solarisis, Steal Sessions, Extreem Eczeem +2"? ![]() |
|
quote: Done ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
[off-topic]vraagje aan zilla; De username die ik altijd gebruikt heb, is niet zozeer meer op mij van toepassing, is het mogelijk om deze te veranderen in: Running Wild Gerard ? [/off-topic] ![]() ![]() ![]() |
|
ik heb begrepen van een andere MOD dat de MODS dat niet doen. ![]() |
|
wie dan wel als ik vragen mag? ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
quote: Dan creëer je best een nieuwe account met die naam die je wil, en zet erbij ex-Metallica Freak ofzo en gebruik hetzelfde icon als voorheen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
troost je , metallica-freak. het kan nog erger... :p ![]() |
|
AHAHAHAHA Suck my piss ![]() |
|
quote: Dat kunnen alleen Paul/Helmet/Fire. die zouden dat eventueel kunnen doen. Ze doen het niet gauw. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Dankjewel, ik zal het vragen, niet geschoten is altijd mis ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Kan alleen Paul zover ik weet, en hij heeft onlangs te kennen gegeven het niet meer te doen ... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Administration | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |