|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Een raadselachtige verklaring in slecht Nederlands. Wat is er zo onduidelijk aan Mark's verhaal dan? |
|
quote: Vind je jezelf nu belangrijk of ben jij hier aangesteld om de grote mening van Zwaremetalen te vormen? Wisenose... signature |
|
1) Ik ben belangrijk 2) Ik verkondig louter feiten 3) Je bent een eikel |
|
1) HAHAHAHAHA 2) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 3) Tja ach .. 1 out of 3 .. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 12-05-2005 15:16] |
|
Ik heb ook een klacht; CoenV zeurt. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
neuh laat coenv maar die hypnos is aan het zeiken... |
|
quote: Ik ben dan ook een humorloos naar mannetje. In verhouding met normaal ben ik vandaag buitensporig vrolijk. Bijna onrealistisch vrolijk. |
|
zelfkennis in overvloed signature |
|
Vroeger kwam er wel eens een mod langs die aan dit soort gezannik een einde maakte. (nu ik dat niet meer doe is er geen mod meer te zien ) |
|
Pfff, jij bent toch al jaren geleden gestopt? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3962 Ik wil even klagen dat er teveel mensen zijn die zeuren. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 12-05-2005 15:24] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Bij deze... nokken met dat gespam ende gezanik! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Klacht: mag Pikachu gebanned worden? Ik krijg maagkrampen van het lachen!! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Kan de topictitel van dit topic http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1759721 worden gewijzigd in: "11-06 @ Baroeg: Solarisis, Steal Sessions, Extreem Eczeem +2"? |
|
quote: Done On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
[off-topic]vraagje aan zilla; De username die ik altijd gebruikt heb, is niet zozeer meer op mij van toepassing, is het mogelijk om deze te veranderen in: Running Wild Gerard ? [/off-topic] They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
ik heb begrepen van een andere MOD dat de MODS dat niet doen. |
|
wie dan wel als ik vragen mag? They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Ja lullig voor je dat je dan nog aan die naam vast zit. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Dan creëer je best een nieuwe account met die naam die je wil, en zet erbij ex-Metallica Freak ofzo en gebruik hetzelfde icon als voorheen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
troost je , metallica-freak. het kan nog erger... :p |
|
AHAHAHAHA Suck my piss |
|
quote: Dat kunnen alleen Paul/Helmet/Fire. die zouden dat eventueel kunnen doen. Ze doen het niet gauw. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Dankjewel, ik zal het vragen, niet geschoten is altijd mis They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote:Kan alleen Paul zover ik weet, en hij heeft onlangs te kennen gegeven het niet meer te doen ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |