|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vaag bedoel je zeker ... Ach ... de intentie was er iig ... |
|
Zo, gefixed: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1162632 I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik ga hier verder geen enorme tekst en uitleg op geven, maar zoals te doen gebruikelijk hebben deze gebruikers een verleden en tellen we gewoon 1 bij 1 op om tot een passende actie te komen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
CoenV was net terug van een ban en had werkelijk 2 posts gemaakt.....oftewel zijn 'teller' had hiervoor op 0 moeten staan.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Eigenlijk wel, maar dan nog.. CoenV maakt er een sport van. |
|
Fire maakt een volkomen nutteloos topic aan om vervolgens alle postst te verwijderen als iemand daar commentaar op heeft. En wel andere mensen bannen |
|
quote:Hoe kom jij er nou weer bij dat dat topic nutteloos is? Omdat JIJ er toevallig geen gebruik van maakt? [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 13-04-2005 15:19] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
het kan best gewoon in het zmfest topic gezet worden "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Nee, omdat dit makkelijk in het ZM fest topic kan lijkt mij |
|
Hahahahaha de sfeer zit er weer lekker in Zenial |
|
nou nutteloos gemaakt inmiddels door alle off topic posts, dus je kan hem net zo goed dichthoeren want dit is gewoon een uitdaging geworden om off topic te posten daar Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Topic was daarvoor al nutteloos. Als een bandje post dat ze een gitarist nodig hebben worden ze toch ook doorverwezen naar het muziekanten topic? Wat is het verschil dan? |
|
quote:Wel een erg vage conclusie,.. om andere mensen te bannen. Nogmaals er is niks leuks te verzinnen aan bannen, want er gaat een hoop narigheid aan vooraf en meestal ook na die tijd. |
|
quote: ik zie het verschil ook niet. maar topic kan dicht idd, de ban van de betreffende mensen slaat overgens ook nergens op...is gewoon kwestie van uitdagen en bannen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ik vind het wel erg overdreven om die lui te bannen wegens een paar offtopic posts, maargoed. |
|
extreem overdreven ook Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
mag het 1337_misanthrope topic weer open a.u.b. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: pas als je gebanned ben Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
volgens mij sta ik niet op de nominatielijst hoor Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nee, dat kan beter in het "eigen bands topic" Misschien kan je het kwijt in het ZM fest carpool topic [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 13-04-2005 15:35] |
|
quote: oh damn, dan was ik het Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:het is niet mijn topic maar wel een interessant topic, vandaar... een carpool-topic? ff kijken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja hallo, kan 't geslowchat en 't gezever misschien weer gestaakt worden? Ik citeer ook even de openingspost die overgeheveld wordt van klachtentopic naar klachtentopic: quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
kan er worden gekeken naar een eventuele heropening, bedankt alvast Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |