|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
het was eerst bedoeld als een bla bla bla smilie ... maar is als een lol-smilie door de mensen opgepakt. Ach nu kan ik het niet meer terug draaien. |
|
Is mijn sub titel toegestaan? Vraag het maar even. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 02-03-2005 12:16] |
|
quote: Nemen we wel mee in de volgende vergadering Ik vind van wel, maar misschien vinden de andere mods van niet, dus nu wel On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
alles leuk en best, maar is het mods toegestaan om users te beledigen? Want zo vat ik namelijk wel Helmet zijn opmerking op namelijk. Gaarne uitleg. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1673169 quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 14 maart 2005 13:58 schreef Spirit In Black het volgende: de gemiddelde nederlander met een IQ van 80 vindt het jammergenoeg waarschijnlijk allemaal zeer realistisch. -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- Op 14 maart 2005 14:03 schreef invictis het volgende: Wilders rules -------------------------------------------------------------------------------- Q.e.d... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Is het een belediging dan? Het is gewoon een mening waar jij uiteraard een tegen argument mag plaatsen. |
|
een tegenargument of een wederzijdse belediging? Ik ben gewoon benieuwd in hoeverre mods vrij zijn in hun uitlatingen over bepaalde users, zeker aangezien ik af en toe toch het vermoeden heb dat Helmet de pik op me heeft. Just asking Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Word je gepest door Helmet joh? Die gast die Vampie geld leende en LARPt? Jeutje! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Het is natuurlijk niet de bedoeling dat mods bepaalde uitspraken/acties uit gaan lopen lokken zodat ze op basis daarvan een persoon kunnen bannen. Als dat gebeurt mag je daar ook zeker een klacht over indienen, geen twijfel over mogelijk. Maar als je gaat lopen zeuren omdat een mod je een beetje loopt te sarren (ik doel hierbij niet op het gedoe met Helmet, daar heb ik geen weet van en ben ook ff te lui om te researchen) en jij het niet trekt kun je net zo goed effetjes kijken of je niet misschien op het TMF forum terecht kan. Ik vind het bullshit als een user loopt te zeiken omdat een mod iets lulligs zei terwijl die user zelf het ook behoorlijk bont loopt te maken. Alsof de "normale" users alleenrecht daarop hebben. Mgoed, dit slaat niet op jou hoor invictis, ik wilde gewoon eventjes met je delen hoe ik er over denk Ik vind dat wij best vrij mogen zijn in bepaalde opmerkingen tot op een punt waar het bannable offenses die er eerst niet waren uit kan lokken. Dan gaat het te ver. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
quote: evil jij ssst ik heb ook gelarpt Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
@Saph; het is goed dat ik nu weet hoe de vork in de steel zit. Je kan er echter wel van uit gaan mocht het vaker gebeuren dat ik geen blad voor mijn mond hou, maar het zal wel loslopen. wat ik al zei; just curious Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Als Helmet je niet meer mag beledigen neem ik het stokje graag over hoor. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
dat besneeuwde logo op de frontpage en sommige pagina'a (reply) van 't forum mag van mij nu wel weg! vooral na deze mooie lente dag! zet er een zonnetje neer en iets minder gothic mag ook wel hahaha! [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 15-03-2005 1:39] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Dat is geen sneeuw, dat is ... |
|
ah vandaar, dat necrofiele wijf schijnt het wel lekker te vinden Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: ik zal je eens een stok geven Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Als je niet wilt dat er hier mensen beledigd worden, geef dan zelf het goede voorbeeld. Ipv zelf ook te schelden maar te gaan janken als iemand anders het tegen jou doet. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
, relativeren is ook een hobby.. |
|
Stalaggh is vast trots op zn nieuwe videoclip, maar dat nieuws kan ook in het Stalaggh topic lijkt me Zenial |
|
Kan de naam van de heer Dickinson aangepast worden in zijn topic-titel? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1674656 Heiligschennis, blasfemen!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
done |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door Fire op 16-03-2005 18:46] |
|
Kan dit een algemeen GMC 10 topic worden http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1676819 Of mag ik er nog eentje aanmaken [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-03-2005 14:48] |
|
*vraagt zicht weer eens af wat het verschil tussen het filmtopic en het 'gekeken films' topic is* Zenial |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |