|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zou iemand de naam van het topic kunnen veranderen in Noordschok 2005? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1589081 alvast bedankt. Een kleine snol zit zo vol. |
|
done Bruce Banner |
|
Mijn dank is groot Een kleine snol zit zo vol. |
|
9mm zeker? (undersign ) nog meer klachten? Bruce Banner |
|
Ik weet niet hoe het met de andere mods zit, maar ik heb er niet echt bezwaar tegen. Let wel; als er teveel offtopic posts zal het weer binnen no-time gesloten worden. Het risico van een topic openen dat over zoiets als streetfighter gaat is dat het al snel ook over 20 andere vechtspellen gaan. Misschien een idee om in plaats daarvan een "oldskool fighting games" topic te openen? Heb ik meteen weer een plekje om mijn liefde voor Guilty Gear en Rival Schools te verkondigen cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Doorknippen dat slotje! Suck my piss |
|
Oh duh, ziet net pas dat er al een topic van was dat gesloten is. *gaat eventjes in overleg* cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Hoera, dankjewel! Je mag er ook wel een "old skool fighting games"-topic van maken hoor, ik ben in een goede bui vandaag. |
|
|
|
Jenje: Najah, een goede discussie over oude fightinggames hooghouden is nogal moeilijk/verwarrend als er posts over wolfenstein en doom met grote getale doorheen komen. Dus bij deze: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1623006#1623006 cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Tja .. wha'evah ... raar dat er dan geen topic mag zijn over verschillende tv progs .. of films ... nha ja .. wha'evah |
|
Dit is te vergelijken met een topic over films tegenover een topic over televisieprogramma's. Het ligt in het zelfde straatje maar is verder compleet anders. Het is niet alsof er nu één topic per spel aangemaakt wordt, en zo is het voor de mensen met een grote liefde voor fighting games *raises hands* een stuk makkelijker om combo's uit te wisselen e.d. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ja ja ... volgens mij vind je het zelf gewoon leuk en daarom ist nu wel goed ... straks komt er een andere mod die naait em net zo hard weer dicht ... Leuk man ... dat er nog niets geregeld is onder de mods |
|
quote: Mwoah. Valt wel redelijk mee hoor. Als andere mods er problemen mee hebben weten ze me te vinden. Ja, ik heb een zwak voor fighting games, maar daarnaast kan ik er ook heel goed inkomen dat men hiervoor wel een apart topic wilt/nodig heeft. En nu weer ontopic skatjes cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Gewoon alles in toffe games, anders wil ik een rpg topic Life doesn't get much better than this! |
|
Mr. Flamehead is weer terug .. werd eerder gebanned .. lijkt me handig om dat nogmaals te doen, meneer geilt daar op ... |
|
quote: Dat bedoel ik.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Inderdaad, en ook old school quest game topic verdomme, die games verdwijnen ziezo veel meer steeds |
|
quote: wat een ONZIN!, een film topic staat tegenover een televisieprogramma topic als een Toffe games topic staat tot een oldschool game topic. old school fighting kan makkelijk in een gewoon old school game topic. |
|
ligt het aan mij of is zm zeer traag? |
|
quote: ...terug van de wc... Nee dat ligt niet aan jou. Wat is er aan de hand met ZM? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Nog steeds traag. Relax ende onthaast je Hatsjikidee! |
|
Trueeeeeeeeeeeeeeeeeeee doooooooooooooooooooooooooooooooooom.... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Kankertraaaaaaaaaaag....... Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |