|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Is "gekeken films" niet zoiets als "now playing" of "onlangs gekocht"? Zinloze topics die totaal oninteressant zijn, dus Bruce Banner |
|
BurZum is onmeunig off-topic aan het gaan in het 'ow my goth' topic. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: BAN! RAGAGHHH!!! |
|
nogmaals even klagen over het besneeuwde logo, WEG ERMEE het is LENTE! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
idd. Bij het inloggen en posten ligt er nog steeds sneeuw op het zm-logo. SCHANDE! mvg wk10 |
|
quote: Verzoekje van Aaaarco, ik viond het idee goed! aangezien we hier veel muziekanten hebben. |
|
quote:Hehe, jij vindt dat alleen maar een goed idee omdat ie over traditionele grip begint zeker? Maar ik vind het ook wel een goed idee. Muzikanten topics ben ik altijd voor... |
|
Wat brengt hij het ook leuk, en populair! krijg jeuk Het idee is verder best ok, trouwens! [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 01-04-2005 11:06] Bruce Banner |
|
Vraagje: waarom is de titel van het GVD-topic "AIDS TERING TYFUS [gvd topic]" gemod in "!! godverdomme topic"?? |
|
idd beetje hypocriet, godverdomme is toch ook al spottend. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
[flame] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 02-04-2005 14:49] |
|
hehe hij heeft Chellie toch weleens gebanned omdat hij zeurde over het kofschip tegen fire ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik bedoel maar |
|
AIDS TERING TYFUS!!! Die mods zijn weer lekker bezig. Dat verzin je toch niet... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ban! |
|
quote: Dat is heel eenvoudig: Deze link stond nogal duidelijk op de active topics lijst en zoals eerder gezegt lezen mensen dit forum ook op het werk en dan staat het gewoon niet tegenover eventuele meelezers. |
|
pff dan moet je de onzin topics maar uitzetten als je op je werk bent, je komt in die topics toch wel meer tegen dat je niet op je monitor op werk wilt hebben. |
|
quote: Oh, en godverdomme staat natuurlijk wel fantastisch... Lekker consequent weer. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Deze ziektes sprongen er gewoon te extreem uit. |
|
tss op je werk moet je werken! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: en het AIDS topic dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Niet in de pauze |
|
dan ga je maar eten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dat het onzinnig is om een topic zo te noemen, daar sluit ik me bij aan, maar het argument dat je daarvoor gebruikt is nog onzinniger. Wanneer men op het werk naar deze site kijkt (wat toch al een slechte zaak is als men dat doet), dan is het niet jullie verantwoordelijkheid dat hun collega's mee kunnen kijken en geschokt zouden kunnen zijn door wat ze zien. Die mensen kiezen ervoor op deze site te kijken en derhalve de consequenties daarvan te aanvaarden. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |