|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Houdt het bij klachten aub |
|
quote:Jammer knul, ik scheer electrisch ... EN met mijn Braun multischeef gaan die adertjes niet echt aan dgfgelen |
|
Paul was me te snel af Maar ok, baas |
|
Ik heb een klacht. Bier is op en ik ben te moe om naar de supermarkt te lopen. |
|
klacht: Arnibes is een luie aidsneger respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Klacht: Brujeria gaat zo te zien niet naar Groningen vanavond, dat vinden wij ongezellig. |
|
Klacht: mijn haar zit stom... |
|
quote:klacht: ik moet meer geld overhouden aangezien ik het huis uit "moet" respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Oh, dat is dan wel weer een goede reden! Succes ermee. |
|
ja, een andere keer kom ik naar groningen, met een onheylig grote zak wiet respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Nou, in dat geval heb ik niets te klagen. |
|
ik hier vanavond ook niet. maar ga je nog naar Dynamo/FoR/Waldrock/Occultfest/Stonehenge? respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Hey, zoveel geld kan ik zelf ook niet uitgeven! Occultfest gaat sowieso door, de rest waarschijnlijk niet. |
|
Klacht: Schaep zit niet in het lultopic. (hint, hint) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:ik denk dat ik uwe schaeperigheid voor occultfest wel ga zien! Klacht: Greycloak is een ouwe zeur respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Ban Hem. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
het gaat hier niet om klagen in het algemeen. Doe dat maar in het GVD-topic. Als je echt wat te melden hebt dan kan het wel hier. |
|
Iemand op dit forum heeft een avatar op een protected server staan, we worden dus begroet met een leuke http access elke keer als we deze persoon tegenkomen in een thread. Aub aan die gene om het op te lossen, dank u! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Die persoon is Robbemans overigens |
|
quote: Ja idd, heel irritant. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Beli.... Dit WAS het koffietopic. Het oude was VOL!!! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1730788 Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: |
|
Belgen he..... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ja tis wat, ik zat ook lichtelijk te staren naar mijn beeldscherm. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Administration | Vorige pagina | Volgende pagina |