![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Zoek een baan, werk overdag en dan ben je 's avonds vanzelf zo moe dat je wel slaapt. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
warme beker met melk Anders ff voor hte slapen gaan een dikke joint roken.. werkt dat ook niet ja dan een baan zoeken en raak je je energie ook wel kwijt ipv thuis achter de com te zitten...LOL J\K ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
![]() dat balkenende bij je logeert lijkt me meer een nachtmerrie dan ijlen.. of je moet hem natuurlijk heel leuk vinden ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
stop met koffie... Ik weet niet hoe vaak je koffie drinkt maar ik zou minderen als ik jou was. ![]() |
|
Moet 's morgen om 7 uur opstaan voor school (wàs vroeger lui, dus nu haal ik even HAVO 4 en 5 in een jaar in) uur naar school fietsen en om 5 uur een uur terug. vervolgens ga ik van 7 tot 11 schrijven en in het weekend heb ik een bijbaantje...Dussu daar kan het niet zo aan liggen Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan ![]() |
|
Minder speed snuiven dan denk ik ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Mijn wekkerradio zoemt als je er niet op slaat en ik zei ![]() ![]() Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan ![]() |
|
Ik gebruik geen drugs en koffie is smerig ![]() Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan ![]() |
|
heb je er dan ook echt daadwerkelijk last van? Ben je brak naa een slapeloze nacht met Balkenende? Of merk je geen nadelen? ![]() |
|
Ik voel me tegenwoordig niet echt brak meer, maar die nachten met Balkenende duren lang. En mijn kortte termijn geheugen is een ramp. Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan ![]() |
|
Homepatische middeltjes willen ook nog wel eens werken. Ikzelf heb een tijdlang "valeriaan"-capsules geslikt (3 voor het avondeten en 3 voor het slapengaan) en voor mij werkten ze wel. Het werkt blijkbaar ook heel erg goed tegen stress (wat voor mij de reden tot slapeloosheid was) ![]() cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
quote: Capsules, dat klinkt beter als die kleine pilletjes van het kruidvat die niet werken, waar heb je ze gehaald als ik vragen mag? Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan ![]() |
|
Een heerlijk kommetje warme brintapap. Eet maar lekker op, knul. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan ![]() |
|
quote: Bij de spar ![]() Ik denk dat ze wel verkrijgbaar zijn bij de meeste homeopatische winkeltjes (Erica bijvoorbeeld) Het merk dat ik gebruik heet "Phytocaps" maar je kunt natuurlijk ook zo'n winkel binnenstappen, je probleem uitleggen en dan weten zij wel wat je nodig hebt. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am ![]() |
|
Dank je wel, zal het eens doen ![]() Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan ![]() |
|
quote: Misschien is het stress... ![]() |
|
Nope...het schrijven is zeer ontspannend, ik heb sowieso nooit stress en in de tijd dat ik echt lui! was sliep ik slechter Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan ![]() |
|
quote:Daarom drink ik in periodes dat ik veel stress te verduren heb altijd een kopje kamille-thee voor 't slapen gaan. I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
![]() |
|
quote: Dude ... Weet je wel hoe enorm flowerpowerrr dat klinkt .... ![]() |
|
![]() |
|
ik vind dit een beter topic ook met titel enzo... ![]() |
|
quote:Nee, geen idee. Ben er namelijk bloedserieus over ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Zelf weten hoor jongeman, ik geef je alleen maar een tip. ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |