|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja, zo kan het dan overkomen. wat mij betreft heeft iedereen recht op een leven. ik zeg wel vaker dat mensen dood mogen, dat meen ik ook niet. als ik me ergens mateloos aan irriteer kan ik inderdaaad zulke iutspraken doen. Alhoewel ik wel een aantal van deze mensen de dood toe wens, maar dat is dan weer een ander verhaal en daar heb ik een goede reden voor. [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 23-11-2004 11:47] Kankerlul |
|
quote:Hehe dat herken ik ook ... vooral als ik dan hard moet solliciteren om wat centen binnen te krijgen, en ik ga winkelen en zie ene groep van 10 negers staan te niksen en rotzooi maken ... en dat elke dag weer .. dan heb ik ook zoiets van "sterf neger" |
|
quote: Zeer primitieve vorm van gabbermuziek? Kan het verdomme nog simpeler dan? En fuck, dat NSDA gezanik gaat ook nergens over, het is gewoon verandert in een merk waar tegenwoordig door een bepaalde subcultuur mee geprovoceerd wordt, in Italië is het daarintegen een doodnormaal merk waar iedereen in rondhuppeld. |
|
quote: pardon, dat zijn afro-europeans. en die zijn hun cultuur aan het uiten en dat moet je respecteren. |
|
quote:Uhhuh .. |
|
quote: Dan is er nog altijd het verschil dat de Joden wel voor zichzelf moesten beginnen, in tegenstelling tot allochtonen die een voorrangsfunctie bij banen krijgen, wat jij nu zegt. Ik vind de overeenkomsten nu niet echt overduidelijk. |
|
quote: dat bedoel ik eigenlijk ben ik wel lief hoor Kankerlul |
|
Ah niets, volgens mij ben jij een gruwelijk kankertrut |
|
quote: Ik heb het meer over hoe het volk erop reageert in deze tijd, dat is zeer vergelijkbaar met de haat tijdens de tweede wereldoorlog. Maar dat maakt verder niet uit, want daar gaat dit niet over Kankerlul |
|
quote: haha Kankerlul |
|
quote: Ok, dan zat ik dus loos te lullen, hehe. Maar over dat reageren, de Joden waren toendertijd de zondebok, zo zou ik dat nu met de allochtonen niet zien. |
|
quote: nee, dat is weer een ander verhaal Kankerlul |
|
quote:Dit komt voort uit de zogenaamde 'Positieve Act'. Ofwel, de overheid is verplicht om, wanneer een autochtoon en een allochtoon met dezelfde kwalificaties en ervaring solliciteren, automatisch voor de allochtoon te kiezen. Het gebeurd om zogenaamd de ongelijke positie van allochtonen te verbeteren en ze een grotere kans (dan een Nederlander) te geven op een baan. Ook in bedrijven met meer dan 35 personen is het verplicht dat de directie jaarlijks een verslag opmaakt over wat het bedrijf concreet aan de verbetering van de positie van de allochtonen op de arbeidsmarkt doet... Allemaal behoorlijk gay en onrechtvaardig dus, het gaat in tegen de grondwet en toch gebeurd het. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: ja ik weet het, het is echt belachelijk. Kankerlul |
|
quote: Inderdaad en zulke rare praktijken/voorschriften moeten maar snel worden opgeheven. Gewoon de best gekwalificeerde kandidaat nemen. (moet bij de arabische tolken een bepaald percentage niet-arabisch sprekende blanken worden aangenomen trouwens?) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-11-2004 12:21] |
|
quote: nee, alhoewel ze nu dus wel willen gaan invoeren om een wachtlijst te plaatsen voor allochtonen op de ze geheette "zwarte scholen".. alleen staat er dan weer wel heel klein bij dat het andersom ook het geval zal zijn. Kankerlul |
|
Ik denk persoonlijk dat bij eventuele nieuwe verkiezingen een zeer groot gedeelte van het volk zich achter mensen zal gaan scharen die net als good old pim zullen beloven vooral de extremistische buitenlanders goed hard aan te pakken, het liefst natuurlijk allemaal het land uit flikkeren zodat ze in eigen land contact kunnen maken met terroristische groeperingen om mee te doen aan de anti-westerse Jihad. serieus: Als hoofddoekjes op het werk verboden moeten zijn, mag men dus iig ook géén zichtbare kruisjes, davidsterretjes, mjollnirs, tulbanden, keppels dragen neem ik aan? Ik kan er in komen dat men in overheidsdienst een uitstraling moet hebben van onpartijdigheid aangezien wij allen niet willen dat Kerk en Staat één zijn (tja, misschien balkellende wel maar dat terzijde), maar een algeheel verbod op hoofddoekjes vind ik veel te ver gaan aangezien je dan iedere wezenlijke uitwendige expressie van je persoonlijkheid zou mogen gaan verbieden zoals ik al eerder heb neergetypt. Toch, die burka´s hé? Wat een lelijke verschrikkelijk onvriendelijke wezens worden mensen daardoor (ik heb het hier over een perceptieve transformatie, niet een van de menselijkheid zelf). Het lijkt wel alsof men daarmee wil zeggen absoluut niet op gelijke voet te willen staan met mensen om je heen, je geheel af te sluiten van alles wat wij in de westerse samenleving toch wel als belangrijk zien... Bovendien vraag ik mij af in hoeverre vrouwen werkelijk wensen een burka te dragen, hoewel ik eerlijkshalve ook diezelfde vraag omtrent hoofddoekjes kan stellen. Het is zo moeilijk een alles of niets beleid op te stellen als het om zo´n wezenlijke zaken gaat... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Hehe, 't is natuurlijk makkelijk om dat soort dingen op te zoeken maar als nazi's 't zelf trots gaan aanwijzen weet ik wel genoeg. |
|
quote:Ja, ook moslimextremistische vrouwen hebben hoofddoekjes. Dan weet ik genoeg. Verbieden! Kulredenatie, is het niet? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Niet noodzakelijk. Er kan een "hoofddeksel" verbod gelden. Dan mag je dus geen hoofddoek dragen, en idd ook geen keppeltjes en mijters. Ja mag dan mogelijk wel zoveel halvemanen aan kettingen als je maar wilt. Een hoofddoekverbod is dus niet perse iets om de religieuzen te pesten. Als iemand daar niet tegen kan of vind dat hij/zij haar religie belangrijker vind dan is dat haar/zijn eigen verantwoordelijkheid. |
|
quote: Dus omdat de nazi's het aanwijzen is het met opzet in de naam verwerkt. Ik ken maar een iemand die zo dom is om zo iets te zeggen, jij zit volgens mij ook onder een niet nader te noemen nickname op MF. Edit: typo [Dit bericht is gewijzigd door CoenV op 23-11-2004 13:43] |
|
*pieker-modus-aan* Lonsdale, Lonsdale, Lonsdale.... wat was dat ook alweer... *pieker-modus-uit* *lampje-begint-te-branden* Oja, da's kleding. Buitenlanders hebben vrije keuze van kledingdracht (hoofdoekjes en burka's etc etc ect...) En de oprechte Neerlandsche jeugd mag godverdomme niet zelf bepalen wat ze willen dragen. Hoe bedoel je dat we doorgeschoten zijn... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wie? Nederland? Doorgeschoten?? Rascist!!!! |
|
quote: Is dat je mening? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |