|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, ik vind hem wel een beetje grappig. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Von Braun was raketgeleerde. Nu is een raket wel enorm handig om een atoomwapen mee af te leveren, maar ben ik als rijinstructeur nu ook een potentiƫle terrorist omdat ik een buslading vol dynamiet in een gebouw rijden kan? Beetje onzinnig. (en wtf heeft dit met Lonsdale te maken?) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
De meeste, ahum, 'lonsdalers' weten niet eens wie Einstein en consorten zijn |
|
quote:Misschien dat ze kunnen raden onder wie Von Braun de meeste uren gedraaid heeft, maar verder... Weinig kans. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Veel mensen verwarren Von Braun met Heisenberg, Heisenberg was namelijk wel bezig met het maken van een atoombom. Alleen kon hij het uranium niet verrijken. En ja dat is best wel handig als je een atoombom wilt maken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Weet jij hoe je een atoombom moet maken???? Terrorist! |
|
Vandaag en gister aangehad, resultaat: Behalve veel scheve gezichten, - een turk, met shoarma zaak die graga koffie met me wilde drinken - een marrokkaan bij de burger king de wel wilde daten - een Sudanees die mijn auto wel wilde maken (automonteur) hahah |
|
maar jij bent ook geen kale gabber. Jij speelt vals. |
|
quote: Kwam hij krijsend naar je toe gerend met de melding dat hij uit Sudan komt? |
|
quote: ik had wel witte veters |
|
quote:hij begon over mijn kleding stijl, en dat ik zo mooi was, toen wkam de rest |
|
quote: "heej lonsdale! Sjonge wat ben jij mooi zeg, mag ik jou auto maken?" |
|
Ze maken wel mooie kleding (nou ja soms dan) voor een maatschappelijk betrokken organisatie And my marlboro light |
|
quote:Als je interesse hebtn, ik heb voor school een "recept" in elkaar gedraait. Kan ik hier zo posten. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:"iek geb nog grattiesj lieggen pakket vor aan kontaktsloitel van autto vastmakken, iesj nit moeluk, iek kan goet makken! Jai drajen sloitel, autto noit mir problemmen! En als jai lif, jij starten autto in boert van grot gebau van jou offerheit ja?" What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Daar heb ik geen lonsdale voor nodig, toen we in Polen waren van de zomer daren er een stel zigeuners die zo vriendelijk waren om ons te attenderen dat er iets mis was met onze auto en dat ze een rustig plekje kenden waar ze ons wel konden helpen. Toch maar niet gedaan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nou hij sprak ondanks dat hij pas 3 jaar in nederland woonde beter Nederlands dan dat. en ook Engels. |
|
|
|
quote: quote: Hehe Wat een intelligentie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Kleren maken iemand niet minder geil of zo. |
|
quote: Taalgebruik 10 apr 2005 16:29 | door: L0nsdale-chick wat is er mis met l0nsdale? diej buitenlanders lo0pe c0nstant mense uit te schelde vo0r kk 0p fucking l0nsdale dragers wtf waar slaat da t0p niet iedereen diej dat draagt is racist 0fs0w ho0r!! en vo0r de buitenlanders julliej zijn triest beetje met een gr0ep mense beuke amar z0 gauw julliej alleen zijn scheite julliej 7 kleure in julliej br0ek man!! ik kan ut weten heb et zelf meegemaakt mij beetje met ze 5en beuke maar z0 gauw ze alleen zijn en k0me mij tegen l0pe ze 10 m 0m me heen stelletje trieste mense zijn ut!! [Dit bericht is gewijzigd door Siemn SikFuk op 11-04-2005 16:07] Emiel, wat was ook alweer die smehrkant? |
|
quote: |
|
LAL Suck my piss |
|
Doet me aan dat ene plaatje denken: "Don't mess with me... Or I will argue with you over the internet!!!" Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |