|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Niet helemaal waar, enig inzicht in ecosystemen is makkelijk als je wilt blijven ademen. [Dit bericht is gewijzigd door 1337_misanthrope op 06-04-2005 15:37] Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
quote: Ik ben trouwens wel benieuwd naar de oplossing van dit raadsel. het zal in iedergeval niet de US zijn vermoed ik... |
|
nooit 100% onafhankelijk, want waar haalden ze het geld vandaan? bovendien bestaan er al vormen van "zuiver" onderzoek, die sponsort de overheid. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ik weet het maar er zijn nog steeds prioriteiten in de wetenschap, en door de menging met overheid en bedrijfsleven wordt het duidelijker wat die prioriteiten zijn. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:dit is mij niet geheel duidelijk |
|
quote: Mij wel, de wetenschap wordt gekleurd en dat kan link zijn, ik wed dat oppenheimer ook flink werd gesponsord. en anders Werner von Braun wel (beiden hebben belangrijke bijdrage geleverd aan ontwikkelijg van atoomwapens.). Maar afgezien van een paar onafhankelijke genieën zoals Newton, Pythagoras e.d. zou ik niet weten wat 'onafhankelijke wetenschap' inhoudt, kan ook wel eens een oud mannetje zijn dat op zolder al 50 jaar een perpetuum mobile probeert te bouwen, niet erg nuttig dus. [Dit bericht is gewijzigd door 1337_misanthrope op 06-04-2005 15:44] Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
quote: |
|
quote: als er een grote vraag naar een bepaalde wetenschap is dan zullen er meer sponsors dit financieren, wet van vraag en aanbod dus ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: germanen/germaanse cultuur zijn afkomstig van indiers en mesopotamiers http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=arier [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 06-04-2005 15:50] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Newton en Darwin hadden wel sponsoren en waren dus indirect wel afhankelijk. Daarnaast had Newton ook veel privaat vermogen als ik me niet vergis. Einstein werkte o.a. mee aan de Manhattan project waar ook het bedrijfsleven bij betrokken was. Uiteraard zijn er wel enkele andere voorbeelden te noemen van onafhankelijke wetenschappers. Jij als iemand die in die professie werkt zou moeten weten dat men geen uitspraken over een populatie kan doen op basis van de kenmerken van enkele statistisch niet significante elementen uit die populatie. Een wetenschapper opereert nooit in een vacuum en totale onafhankelijkheid van buitenaf is derhalve niet wenselijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Werner von Braun leverde een bijdrage aan de ontwikkeling van de raket, niet aan atoomwapens... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Sommige moesten vroeger wel, anders gingen ze op de brandstapel, dat is dan ook wel weer leuk. Dat was toen de kerk nog vertelde wat je moest doen. maar dat is idd ook niet wenselijk. Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
quote: Brrr, bleekgezicht gelijk hebben, ik achterlijke, hij mijn scalp nemen (als hij erbij kan ). Edit: iets leuks op nu.nl http://www.nu.nl/news/507835/10/Importeur%3A_Lonsdale_wordt_misbruikt.html [Dit bericht is gewijzigd door 1337_misanthrope op 06-04-2005 18:24] Het zijn allemaal klootzakken, en het verandert nooit! |
|
Verwarring alom... |
|
Damn .. die gast is beetje zelfdestructief .. zou zo een gothje kunnen zijn ... |
|
hehe Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
|
|
quote:En waarom? Misschien is die jonge man wel gewoon goed geintegreerd. Waarom zou lonsdale en een Nederlands vlagetje direct in verband moeten staan met rascisme? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zijn hele uitstraling is er één van meeloper dus zal ie het vast wel zijn ... Iig is ie erg dom ... AFVOEREN! |
|
Noem JIJ iemand nou dom, Jenje??!!! |
|
quote:Nee zulk soort overhaaste veronderstellingen getuigen van intelect. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
afvoeren is goed Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
In een flauwe bui ooit eens gemaakt... |
|
Enige vorm van humor is je inderdaad vreemd. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |