|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: lonsdale heeft in het verleden al zwarte modellen ingehuurd om van het nazi imgao aftekomen, geen succes dus |
|
quote:Er zijn ook negers met extreem rechtse ideeën dus het zal niet veel helpen nee... "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Wel, dan kan londsdale mischien burkas op de markt gooien. Alleen zijn de nederlanders nog niet genoeg geïntegreerd dus daarvoor is het nog wat vroeg. [Dit bericht is gewijzigd door windkracht10 op 25-11-2004 17:15] mvg wk10 |
|
Sinds de verkiezing van pim fortuyn als de grootste nederlander aller tijden denk ik aan een differentieercursus. Om uit te burgeren. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Lonsdale is al een keer sponsor geweest van zo'n anti-racisme festival. |
|
quote:en dat als ze hun jas open hebben je NSDA ziet staan. Van de NSDAP van Hitler |
|
quote: Als ze een kant van hun jasje dicht houden zie je NS, De samenzwering wordt alleen maar groter... |
|
quote: En als ze hun jas dicht hebben zijn ze incognito spelfout weggehaald... |
|
quote:Net als potloodventers! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:uhh, wat een smeerlappen |
|
quote: Laat Ons Nu Strippen, Dus Aanschouw Louter Edele-delen Ik wist wel dat die afkorting heel erg fout was. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Belachelijk om Lonsdale te verbieden, laten we dan alles maar verbieden wat niet binnen de joods/christelijke lobbie past. [Dit bericht is gewijzigd door Falkh op 25-11-2004 20:41] Immortal Pride |
|
quote:Misschien omdat de gemiddelde 'nazi' waar hier op gedoeld wordt er geen fascistische gedachtegangen op na houdt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Jij bent toch rechts? Vuile nazi! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dat klopt, de meeste 'nazis' zijn gewoon een stel verkapte hippies die als hobby de holocaust ontkennen. Maar ja.... dat snappen ze zelf nog niet. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ach om de discussies gaande te houden is een incidentele gekleurde uitspraak leuk, |
|
quote: Ik wil alleen nog maar witte uitspraken zien, jongeman. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Ok, jij voorbeeldige ras-ariër (witter gaat bijna niet ...) |
|
Ik ga het nog een keer proberen, zijn hier mensen die mij ff een definitie van nazi of fascist kunnen geven? Of lult iedereen hier maar gewoon een beetje in de ruimte en strooit met wat termen. En inderdaad is lonsdale gewoon een sportmerk van de bokssport net als everlast. En blijkbaar zijn wij nederlanders als een van de weinige stomme volken op aarde om aan zo"n merk Nazistische of fascistische symboliek toe te kennen. Wie is hier nu het achterlijke volk? |
|
Die kinderen (want dat zijn het) hebben geen idee wat hun politieke voorkeur is. Ze doen mee met hun vriendjes en denken zo stoer te zijn. |
|
quote:Wat een enorm slap gelul. Ik heb het over het punt waar mensen het zelf toegeven(wat op verschillende plaatsen hier is gebeurd). Het meest debiele wat je daarop kan zeggen is dat zo'n figuur dan geen nazi is. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Wie in hemelsnaam heeft hier dan gezegd dat hij nazistisch is en daarna de kafka afgezeken? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: tss net of dat echt gebeurt is allemaal |
|
quote:het heeft veel gemeen met jou geboorte, het is helaas gebeurt .. |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |