![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Volgens mij is CoenV een jood. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Dan ben je nog dommer dan de gemiddelde neonazi. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Godverdomme, ik kan echt niks maken van je tekst! Waarom formuleren sommige mensen hun verhaal zo vreselijk onduidelijk! ![]() |
|
quote: Haha, nee, niet eens. ![]() |
|
quote: Oh, nou je kruipt de joden nogal wat in de kont in dit topic, vandaar dat ik dat idee even kreeg... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Hahaha, zat net even mijn mail te bekijken en kijk wat ik in mijn verzonden berichten vond, een mailtje wat ik onlangs naar Kafka heb gestuurd toen ik compleet bezopen was, ik wist dit helemaal niet meer. ![]() Sterf, vuile jodenhonden! Jullie bloed zal vloeien, stinkende communisten. Blijf ZOG maar pijpen, wacht maar tot ook jij uit je woning word gesleurd in je eigen land en wordt gelynched door een bende wilde apen. Slaap verder, vuile stinkende linkse honden. Geef ons land maar weg aan de joden en buitenlanders, kijk eens om je heen. De mensheid kan niet vreedzaam samenleven. Multi-cultuur is een farce. Kom eens van jullie trip af en zie de realitieit. Het mengen van rassen gaat niet! Jullie moeten sterven, stelletje blinden! Ik heb trouwens geen reactie gehad. Ik vind het wel een coole aktie van mezelf, hoewel ik er niets meer van weet. Kafka zijn echt mongolen, alles wat ook maar een beetje naar Vaderlandsliefde riekt gelijk voor nazi uitmaken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Om heel eerlijk te zijn vind ik je reactie ook enigszins naar nazisme reiken... ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Heb ik ooit gezegd dat het dat niet deed? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ik sluit me er wel bij aan dat de Kafka uit mongolen bestaat. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: Dat zijn gewoon humorloze radicale activisten die zelf geen vuile middelen schuwen en feiten niet echt in hoge achting hebben. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Absoluut, je kunt er gewoon niet omheen dat dit soort gasten overal wel iets "fouts" in kunnen zien. En als hun vinden dat jij verkeerd bezig bent kun je ook nog wel eens met naam ende foto op hun site belanden... Kafka gaat veel undercover naar rechtse demonstraties en bijeenkomsten om foto's te maken enzo. Gelukkig zijn er ook rechtse activisten die hun activiteiten in de gaten houden en hun mensen fotograferen. Groepen zoals Kafka gaan echt te ver. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen zo kunnen zijn. Zijn ze gewoon zo dom? Of sluiten ze gewoon hun ogen waar de meeste communisten erg goed in zijn. Haal je ideeën over de maatschappij maar uit boeken in plaats van om je heen te kijken. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: Waarschijnlijk zien we je binnenkort bij Knevel in z'n programma! ![]() ![]() |
|
quote: Werkelijk briljante actie. ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Vrij sneue actie eerder. Kafka zijn een stel idioten, maar om je dan gelijk te verlagen tot een niveau dat zelfs ver beneden dat van hen ligt... Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Ik heb me idd. ook krom gelachen ![]() mvg wk10 ![]() |
|
is die L.O.N.S.D.A.L.E. afkorting hier al eens gepost? Bruce Banner ![]() |
|
quote: nee. wat is dat dan? ![]() |
|
quote: Laat Ons Nederlanders Samen De Allochtonen Lekker Executeren. Whoho! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: langzaam, niet lekker ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Kan wel, van een Lonsdale drager uit mijn klas had ik dit begrepen. Boeiend ook. ![]() |
|
Mischien moet londsdale maar gelijk eens negerinnemodellen inschakelen voor hun reclame. Zijn ze af van dat nazi-imago. Of het moet zijn dat z'r niet mee zitten. mvg wk10 ![]() |
|
quote: Mee eens! ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
![]() |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |