|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Lonsdale betekend dan ook niets en laat die mensen dan ook lekker met rust en laat ze lekker die kleding dragen. Punt in deze discussie is: als een stel neo-nazi's in pak m beet gele broeken met rode vesten gaan rondlopen, dan mag die combinatie dus ook niet meer? Kleding staat volledig los van politieke overtuiging en bovendien kijken de ergste nazi's wel uit met het expliciet uitten van hun politieke overtuigingen door middel van kleding. Jongeren mogen dragen wat ze willen PUNT Kankerlul |
|
Alleen strakke roze broeken dienen verboden te worden |
|
quote: haha neeej die zijn gaaf Kankerlul |
|
quote:BAN! |
|
quote: uh hoezo mogen alleen jongeren dragen wat ze willen? Als mijn opa god hebben zijn ziel in lonsdale wil rondlopen mag dat toch ook je hebt wel gelijk natuurlijk Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: ja dat snap ik, maar de discussie ging heir over jongeren Stel nou dat ik een bokser ben, ik draag Lonsdale kleding. Mag dat dan? Kankerlul |
|
Nee want vrouwelijke boksers zijn meestal botlelijk |
|
quote: Alleen als je een stel allochtone rothangjongeren op hun gezicht gaat beuken. |
|
quote: houd je mond jij, een man dan. Kankerlul |
|
quote: Ik ga beetje over ene vent zijn kleding lullen, ben geen nicht |
|
quote: aaah de alom bekende trots van de man Kankerlul |
|
quote:Ja en? Hoeveel make-up heb je? |
|
quote: van mijn part loop je naakt rond ik zou juist willen dat mensen eens wat meer zouden durven qua kleding ..word de samen leving een stuk vrolijker van roze lonsdale kleding bijv :p Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: is dat relevant? ik draag alleen lonsdale Kankerlul |
|
quote:heel veel mensen zijn naakt heel erg lelijk .... dus in de naam van alles wat uit mijn maag omhoog kan komen, liever niet ... |
|
quote: mwah ik durf genoeg. en als mensen meer moeten durven met kleding dan moeten ze al niet gaan zeiken over lonsdale want censuur op kleding is dictatuur! Kankerlul |
|
quote: zeg word jij soms gesponsord door Lonsdale? Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: oh ja, jij bent zo'n nazi-chick, die al haar geld aan Lonsdale uitgeeft |
|
quote: Ok dus die tulband hoefddoek.burkha of hoe zoiets heet mag blijven Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: jaaa ik ben heel erg nazi, ik heb zelfs een snorretje laten groeien mwah lonsdale geef ik niet al mijn geld uit, want over het algemeen hou ik niet erg van sportkleding, een lekkere trui is af en toe wel ok daarentegen. Kankerlul |
|
quote: nee .. lonsdale bedekt je gezicht niet. Een lonsdale trui met een bivakmuts als capuchon zou ook verboden worden denk je niet? Kankerlul |
|
quote: als je een snorretje als vrouw hebt ben je dus een turk geen nazi Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: LOL toppunt van vrouwelijk extreem rechts: hitlersnor |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |