|
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: jij pleit voor de burka. en vervolgens laat je je rascistisch uit door te zeggen dat turkse vrouwen snorren hebben. vuile nazi! Kankerlul |
|
quote: yep heb je gelijk in maar tulband of hoofddoek verbergt het gezicht niet dus das gewoon ok..mijn moeder droeg ook altijd een hoofddoek was begin jaren 70 heel normaal straalde geen geloof uit verborg alleen de krulspelden Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
Boerka sjlegt! |
|
quote: nah dat word lekker hoe weet jij nou dat ik me niet was Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: hoofddoek boeit mij niet... tulband ook niet. je mag toch ook een sjaaltje om je hoofd dragen? burka daarentegen .. nope.. daar ben ik tegen Kankerlul |
|
quote: mwahahahaha Kankerlul |
|
quote: hmm weet ik niet, ok schone nazi dan Kankerlul |
|
quote: Ik ook behalve als het rondlopen zonder gevaar voor de omgeving oplevert lelijkheids factor 10 Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: kijk je toch niet... tis toch je eigen soort niet. Kankerlul |
|
quote: zie mezelf meer als speciale nasi ..nasi speciaal nazi goering . Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: das waar vrouwen is niet mijn soort Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: nasi is vies Kankerlul |
|
quote: Kankerlul |
|
quote: nou generaliseer je wel nasi is niet per definitie vies Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: |
|
quote: psst: mannen en vrouwen mannen lopen niet rond in een burkha Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote:Vrouwen wel ... althans, moslimvrouwen ... daar is niets "soort" aan ... |
|
Is dit het nieuwe lultopic F*ck hippies |
|
quote: een vrouw is een vrouw zelfs als ze lonsdale draagt Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: nope kleding staat centraal.. Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
Slap gelul is het betere woord. F*ck hippies |
|
quote: dat noemen ze een topic interessant en luchtig houden een slappe lul is ook heel lachwekkend. en eigenlijk zijn die rechtsextremisten die lonsdale dragen ook slappe lullen dus were back ontopic Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: er schijnt al copsepaint gebruikt te worden op gabber feesten |
|
quote: En door trieste rappertjes (nouja als je die make up van insane clown posse corpsepaint kan noemen ) Zenial |
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |