|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm zijn zwarte kousen opmerking slaat op mijn woonplaats Staphorst. Niets meer en niets minder. En nee, ik wil Jenjuhhh niet op de koffie hebben. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: en nog eventjes off-topic verder Staphorst? Daar wonen mijn ouders ook en ik heb er ook jaren gewoond en ik kan me niet herinneren dat ik je daar wel eens gezien heb |
|
quote:Ook niet aardig! Hier moeten we zeker heen heh? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Haha, weet jij wel hoe ik eruit zie dan? @Stigma, jazeker!!! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Mooi Subtiel kamerolifantje |
|
quote:Foto topic En ik kan me wel herinneren dat ik je eens in het Podium heb zien lopen |
|
Oh, ik heb anders geen idee wie jij bent. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
present |
|
Present |
|
In Staphorst lopen alle wijven in rokken met kniekousen(zwarte).Veel incestkinderen en de bevolking is bovengemiddeld lelijk. |
|
quote: En jij bent achterlijk. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Zo heeft iedereen wat. Subtiel kamerolifantje |
|
Wat heb jij dan? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Een kwelgeest spelfout weggehaald... |
|
Juist! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Tja... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Stond een tijdlang op de site van Staphorst foto's van de pasgetrouwden. Zijn ze mee gestopt nadat er gesoepte foto's op begonnen te duiken. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Wat ontzettend grappig zeg! Klederdracht is niets bijzonders. Ik snap niet waarom iedereen er zo'n ophef over maakt. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Nou moe .... Nix is niet bovengemiddeld lelijk ... |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
..gewoon gemiddeld .. |
|
Heb je niks beters, dit was wel erg voorspelbaar. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik denk .. simpel beginnen in het nieuwe jaar ... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |