![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Rustig maar, ik zei alleen dat ik het een beetje apart vond, meer niet. ![]() |
|
quote: Doe ik ook niet meer, maar ik heb er een schijthekel aan als er suggestieve onzin wordt neergedonderd op een forum. Dat liet ik dus ook even merken ![]() What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote: Ik merkte het ja. Maar je moet toegeven dat je er zelf ook niet vies van bent om suggestieve opmerkingen te plaatsen. ![]() ![]() |
|
quote: Dat klopt, maar mbt bands zul je mij daar niet (meer) op betrappen. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
quote: Precies! ![]() mooi zoepn en Caedere kijken ![]() www.devious.nl ![]() |
|
quote: Nee hoor, ik bel je alleen om vaag te ouwehoeren ![]() ![]() ![]() |
|
Ow ja ik neem die hartke wel mee, die wil prima.... ![]() |
|
quote: coowl ![]() ![]() |
|
Als ik nog geld heb kom ik mischien ook wel ff kijken.. Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
quote: Na ,Hardenberg heb ik het wel gehad met jullie. ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Weet je gelijk waarom wij zo blij zijn dat we als eerste mogen. ![]() ![]() |
|
Bier drinken en Devious kijken, puik plan. ![]() |
|
quote: especially for nix kleine wijziging in de planning, Grinroth speelt als opener, Devious als 2e, Caedere speelt als headliner. ![]() |
|
quote: Haha, ja dat was idd nix. ![]() |
|
quote: Mooi, kunnen wij dus het langst aan de drank. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Wie rijdt??? Jij Martin??? ![]() Veel Succes guys de komende weken!!! gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
quote: Ik denk het wel ja. Vandaar die rolleyes-smilie. Thnx. ![]() ![]() |
|
quote: als organisator heb je dan eigenlijk best wel voordelen, ik kan de hele tijd bier drinken ![]() ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Beatblaster op 11-04-2005 13:23] ![]() |
|
Aanwezig met mooie roze shirt ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 13-04-2005 19:25] ![]() |
|
quote: Ga je dan weer net zo rondzwalken als op Occultfest?!? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: uiteraard!, ik hoef mijn drumstel niet meer te bewaken ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hey Beatblaster; Het is de bedoeling dat je de hele avond nuchter blijft ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() KEEP THE METAL ALIVE ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |