|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Hopelijk wordt het drukker dan de laatste x dat ik er was, met optredens van "preview"bands voor noordschok. 16 man aanwezig , dus zwaar ongezellig...maar ja als je ok niet aan promotie doet... We gaan er op af, eens kijken of ik een drumstel kan bemachtigen. Ik zal nog wat extra ondersteuning morganavond geven op de radio, ja ook op internet, www.metalwarehouse.nl |
|
quote: We hebben aardig wat positieve reacties gehoord, maar het is altijd afwachten of ze komen. Maar we gaan weer voor een lekker gezellig feessie. Alvast bedankt voor de promotie bij Metalwarehouse KEEP THE METAL ALIVE |
|
quote: Het is toch nooit druk in Podium Hoogeveen? En ja, je moet het zelf gezellig maken. Zoals aanstaande zaterdag. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
UiterAARS gaat er even gebeukt en gefeest worden, dat lijkt me helder. *Buuurp* Tot zaterdag iig! Cheerz. |
|
Heyzzz sjoerd...tot zaterdag,drinken we dr |
|
Als iemand 2 meiden ziet die buiten met winkelwagentjes sjouwen, raar over het zebrapad heen springen en aan een anker lopen te sjorren, zeg dan hoi! Want dat zijn dan NIX en ik. Subtiel kamerolifantje |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Afremmen met winkelwagentje? Anker uitwerpen. Briljante oplossing voor een alledaags probleem Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Als Stigma niet weer ons winkelwagentjegeld geeft aan jongetjes met een leren broek om te sparen voor een andere broek... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
sshiitt..is morgen al! kan beter nu al beginnen met "indrinken" en nekspieroefeningen Biss morgen! |
|
|
|
quote: Aye, lijkt me een puik plan. Ik ben alleen mijn drumstokken kwijt. Bizar. |
|
Yay... I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Inmiddels weer terecht, dus dat word bateren vanavond! |
|
Even optutten enzo. Mn haar doorkammen, in de krullers zetten, föhnen, kammen, waxen, styleren en dan HARGH! Subtiel kamerolifantje |
|
T was een avondje lekkkere Metal,Grinroth niet gezien,maar Devious&Caedere waren Super,en veel volk,dat geeft de Drent weer moed!!! |
|
Joh hey! Gezellig man! Eeen beetje van en een boeltje van . Auw...hoofd....kater...grmbl! Weer stom met allemaal mensen zitten zeuren. Thuis gekomen met een devious shirt. Achjaaa! Het was weer bere gezellig! Dus, op naar het volgende festje in Hoogeveen. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 17-04-2005 20:05] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Wat is veel volk? Want druk en Hoogeveen, dat ging enkel bij het Occultfest samen... What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Rutan...er waren volgens mij wel een 60 a 70 man..dat is voor Hoogeveense begrippen druk..en we hebben goede hoop voor de toekomst...er komen leuke shows aan |
|
quote: Das inderdaad redelijk vol! Was de promotie dit keer goed gedaan What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
t hangt of staat met een goede promotie..zeker weten |
|
quote: Mooi! Het was iig drukker dan toen wij daar speelden (ookalweer 2 jaar geleden) samen met NME en Aliennation. 30 man binnen ofzo, maar de promotie was gewoon niet gedaan. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Zo, dat zit er weer op. Prima avond en weer wat gasten gesproken en redelijk goed gevuld . Het was weer gezellig. |
|
Was dat al druk?, ik vond het een beetje tegenvallen, gedoe met de microfoons. Ook jammer van de frontman van Grinroth, ik bedoel, die gozer heeft een geweldige stem, alleen is ie nog een tikkie zenuwachtig op het podium, waardoor die de mensen niet echt opzweept, maarja, dat heb je altijd als opener. Desalniettemin vermaakt!! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |