|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het was dat mijn zusje me vertelde dat er wat in Hoogeveen te doen was, anders had ik het niet eens geweten. I.a.w. heb niets van een promotie gemerkt. Maar ik heb me prima vermaakt! |
|
quote: Ik schrok meer van de bierebeulen op straat |
|
het was inderdaad een lomp avondje muziek voor herhaling vatbaar! allen heersende bands! binnenkort de bierschade maar een keer inhalen sjoerd! |
|
quote: spijt? |
|
Slome : waar kom je vandaan? |
|
quote: Een optreden moeten afzeggen is altijd jammer. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Klopt. Optreden is het leukste dat er is. (Nou ja, op je-weet-wel na dan... ) |
|
Lekker neuken na optreden is nog beter |
|
...tijdens een optreden |
|
quote: Dalen/Groningen Edit: De promotie zal waarschijnlijk alleen in regio Hveen hebben plaats gevonden. Of bedoel je dat niet? [Dit bericht is gewijzigd door slome op 19-04-2005 19:29] |
|
quote: Aye Rob, komt helemaal goed. Thx voor de geslaagde avond. Het was weer stampen en dampen. En dat laatste omdat het ranzig warm was onder de lampen Cheerio. |
|
quote: Yo garf, waar de hell was jij zaterdag?? |
|
quote: Het is altijd warm met optredens. En als je het niet warm hebt doe je wat verkeerd. Ik sweet me altijd helemaal een aap heb altijd 2 handdoeken mee anders overleef ik het niet |
|
quote: En remsporen..... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina |