|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat mij betreft mag Sidius ons vervangen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Maakt me weinig uit wie de vervanger is. Waarom kan Hatred eigenlijk niet? |
|
quote: We weten nog niet in welke volgorde er gespeeld gaat worden, laat anders even weten in welke bands je speelt, ik zie namelijk in je profiel alleen Grinroth en Tearful Dawn, dan kunnen we er rekening meehouden. wat betreft de consumptiebonnen; Het Podium werkt niet met consumptiebonnen. KEEP THE METAL ALIVE |
|
De ene keer gebruiken ze wel munten en de andere keer niet. Heel irritant. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Wij hebben tijdens onze concerten nog niet te maken gehad dat de bands munten kregen. Ik weet dat ze dat eerder wel deden. Maar ik begrijp ook dat het wel irritant is dat ze het de ene keer wel doen en de andere keer weer niet. KEEP THE METAL ALIVE |
|
quote: Profiel klopt. Blastmaster speelt in Grinroth en Tearful Dawn [edit: en in de Havenblasters, natuurlijk ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 15-03-2005 11:04] Bruce Banner |
|
Ja! Als Tearful Dawn nou es Hatred gaat vervangen!! |
|
quote: Ik ben voor Bruce Banner |
|
Ik weet nog niet of ik wel voor ben |
|
quote: denk er maar eens goed over na, dan Bruce Banner |
|
quote: Bands die willen spelen kunnen een mail sturen naar bands@hoseasix.com Met info over de band de kosten etc.etc. en we gaan kijken wat we kunnen doen om ze te laten spelen op 16-04-2005 of later dit jaar. Ik kan nu niet zeggen of ze mogen spelen, we moeten eerst meer info over de band(s)hebben. KEEP THE METAL ALIVE |
|
u heeft mail Bruce Banner |
|
Ik wacht vol spanning af. |
|
quote: Ik ook! Bruce Banner |
|
quote: een antwoord is naar je onderweg [Dit bericht is gewijzigd door hoseasix op 15-03-2005 19:15] KEEP THE METAL ALIVE |
|
quote: voor 16-04-05 is de programmeur al met een andere band in contact. maar bands die graag een keer willen spelen in Het Podium te Hoogeveen kunnen altijd een mail sturen naar bands@hoseasix.com KEEP THE METAL ALIVE |
|
het word een bruut avondje, dat word hout versnipperen sjoerd! |
|
quote: Wie is (oane pieter sjaak) sjoerd nou weer |
|
quote: Nou inderdaad. Sta je daar boven omdat ze vorige ook zonder munten deden, moet je ineens wel weer munten halen. Frustrerend. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Iron Jack Rackham op 17-03-2005 17:45] |
|
quote: nou ik denk dat gideon dat ook wel doet ghehe, ik zal mijn profiel eens wijzigen ghehe, het is ex-beatblaster en ex-massive assault. maar reklame maken is altijd goed! |
|
AHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIT! |
|
Het is Devious geworden KEEP THE METAL ALIVE |
|
Cool!!! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |