|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Gelukkig hoef ik niet 2 keer op een avond! In wat voor volgorde gaan de bands eigenlijk spelen? Wij als 2e????? |
|
Dan kunnen we wel snel aant of Cola ofzo |
|
Dat dan weer wel. |
|
Zowiezo opent Grinroth, daar was al sprake van toen de line-up nog Hatred+Caedere+Grinroth was. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Je bedoelt Caedere + Hatred + Grinroth. Wel realistisch blijven, Thijs... |
|
quote: Als je het in alfebetische volgorde correct wilt doen, zou het: Caedere+Grinroth+Hatred zijn What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
het word Grinroth als opener, Caedere als second, en Devious als headliner. Hatred komt in dit alfabet helemaal niet voor |
|
Waarom Devious als headliner als Caedere tig keer leuker is? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Vind je? Subtiel kamerolifantje |
|
Ja, Devious ken ik zo onderhand wel. Caedere eh nevermind. In ieder geval aanwezig! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Juustem. Jup ook aanwezig. Zullen we een lijstje maken of komen er deze keer denk je ook maar 3 mensen kijken? Subtiel kamerolifantje |
|
-Stigma -Ik -Gottikjes I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Subtiel kamerolifantje |
|
Zal wel druk worden, ik(wij) gaan ,de MFH-ers, er ook heen ook om te |
|
quote: Het scheelt dat jij voor 2 telt.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: 4 in ieder geval |
|
quote: devious zorgt voor het drumstel |
|
quote: Slechts 2? Ik kom met uh sowieso 6 personen ff de boel in elkaar rossen daaro Wat is er 30 april toch ook alweer |
|
quote: Ik vond het al een beetje apart dat Hatred pas enkele weken geleden aangaven dat ze niet zouden spelen, terwijl ze al na hun optreden in Groningen met Lord Belial deze datum van hun site hadden verwijderd. Dan moeten ze al veel langer hebben geweten dat ze niet zouden spelen. Nou ja, who cares anyway? [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 06-04-2005 15:35] |
|
quote: I do, ik moest weer vervanging zoeken..... |
|
quote: Ja voor jou is het wel lullig ja. Even over die speakerkasten, ik zou in principe m'n Engl kast wel mee kunnen nemen, maar ik heb nog geen antwoord van onze bashoer over zijn speakerkast-situatie. |
|
quote: |
|
quote: Den heerschende Engl Boldey belt me vandaag nog ff op over zijn basch-kast. we'll see |
|
quote: Wat is dat nou weer voor een ontzettend dikke onzin. Zoals ik destijds al had aangegeven, was ik tijdens het updaten van de website (wat ik normaal gesproken niet doe) dus vergeten de tourdata die we nog hadden staan, toe te voegen. Vandaar dat het er niet opstond. Verder heb is er keurig een maand vantevoren aangegeven dat ik niet kon (want dat wist ik toen pas) en tevens is er een vervangband (Sidius) aangedragen, maar beatblaster wilde zelf even kijken. Mij om het even, maar dan geen slap geouwehoer achteraf. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |