|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Jouw mening. Maar ik woon er ook en zo nog meer mensen met mij die ook niet typisch '''''Staphorsters''''' zijn. En nee, ik trouw niet met mn broer. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Wat hebben jullie dan aan vee of huisdieren? |
|
quote: Paarden, Pony, Postduiven en koi's. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
keus genoeg |
|
quote: Wat dacht je van Rapture. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Paard of Koi?" |
|
quote: Nee, postduif. Ga eens ontopic kreng! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Kzit op metalkixx te w88 .. maar ja .. al later dan 9 uur he .. |
|
quote: Ho, gaan we het op de persoon spelen? Je bent niet bovengemiddeld lelijk..meer dan dat. ZO!!! En ik ben helemaal niet achterlijk hoe kom je daar toch bij achterlijk mens. |
|
quote: Blij dat ik die niet gezien heb |
|
quote: Gaap...net wakker...en nu? |
|
quote: Als je echt in Staphorst bent geweest (dus niet alleen door heen gereden) en je kent er mensen. Dan weet jij net zo goed als ik dat je geen gelijk hebt. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
He, ontopic!!! Of ik stuur Zillah op jullie af.. |
|
Ok, ik zal hierbij aanwezig zijn. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: brrbrbr een kusje van een staphorster. Juist doordat ik er vaak kwam weet ik dat het juist wel zo is. Ontopic. I'll be there |
|
Met stokken en al aanwezig. |
|
Podium alvast als opwarmertje...ssssssssssssstttt Drinken we er weer eens samen een |
|
Shhhhhhhhhht. Een beirje daarbij is een prima plan! |
|
quote: Damn, ik wil ook aan het bier. Iemand hier die op die dag voor taxi wil spelen? |
|
quote: Je mag wel achterop de fiets! see you at occultfest! |
|
quote: Zou op zich wel een leuk idee zijn, maar waar laat ik mijn gitaarspullen achter op de fiets? |
|
Hatred kan die dag helaas niet spelen zodra er een andere band vaststaat laat ik het weten. kijk regelmatig even op www.hoseasix.com KEEP THE METAL ALIVE |
|
Zou Joris dat volhouden? 2 keer spelen? anders wist ik nog wel een band [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-03-2005 13:27] Bruce Banner |
|
tsja hangt ervan af hoeveel pauze er tussen zit maar ik denk dat dat wel moet lukken. Oh ja dan wil ik natuurlijk 2 keer zoveel consumptiebonnen [Dit bericht is gewijzigd door blastmaster op 14-03-2005 14:14] |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |