|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
gave pic ook!!! |
|
quote: aan of uit!!! |
|
Leuke armwarmers. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
@Illusione: nee dat moet niet zo moeilijk zijn nee om verder maar weer ff een fotootje te posten van Trey: [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 17-04-2005 17:23] carcasstrid |
|
quote: Mooie fotos kan ik maken he? ghehehehe... carcasstrid |
|
Heeft die gast (zanger hateSphere) nog bloed uit zijn neus laten komen, of houdt hij zich tegenwoordig in? |
|
MA here we gooo On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Indeed. Op naar Amsterdam! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Hatesphere was erg saai, maar Morbid Angel was erg gaaf! Wel jammer dat ze in plaats van de echte zanger zo'n opblaaspop neer hadden gezet. Zo zag ie er wel uit tenminste Zenial |
|
Was een leuke avond. Hoop groupies gezien. Maar die Slayer coverband speelde Morbid er ram onder hahaha. |
|
zoo hatespere was echt slecht, wat een matige band is dat. Die kunnen nog wel wat lesjes gebruiken in hoe het eigenlijk moet (thrashen) MA was echt vette shit, dikke pit de hele set door (zo goed als) "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Tering de tering, was goed ja. Maar toch vond ik ze vorig jaar in Tivoli beter. Erg jammer alleen dat ik met een vertraagde nachttrein naar huis moest Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Pffffff... lekker hoor!!!!! Wat een band toch!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Jezus wat een show weer!!! Geluid vond ik stukken beter dan in de Effenaar!! Daarna nog ff wezen drinken met de heren van Morbid Angel in the Cave Wat zijn het toch gezellige gasten!!! En hier Joost en [edit]Jeroen[edit] speciaal voor jullie! zijn goed gelukt he? [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 18-04-2005 11:41] carcasstrid |
|
Oh Hij is de eene die een Thanatos shirt gekocht heeft |
|
quote: Ik vond het eigenlijk dit jaar beter dan in de Tivoli "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Was erg vet gister! Was een van de beste Morbid A. gigs van de hele tour vond ik. Vond het wel erg prettig dat de zaal wat kleiner was als andere dagen. Gezelliger! Kan me niet voorstellen dat Hatesphere zo slecht gevonden wordt... Die gasten kunnen echt mega spelen! Maar goed, smaken verschillen. Voor mensen die ons (Leng Tch'e) gezien hebben, bedankt voor de support! Vond het erg vet! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
ja Leng vond ik goed te pruimen, maar hatespere? Die gasten kunnen gewoon geen nummers schrijven imo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Is misschien ook niet de meest ideale band om bij Morbid Angel in het voorprogramma te zetten. Muzikaal toch een erg verschillend. Maar, naar mijn bescheiden mening, wel erg goed. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Vetttt concert gisteren. Morbid angel had een goed geluid en al die klassiekers.... zeer tof. David Vincent(zelfs in lak or rubber) heeft als frontman toch veel meer charisma dan zijn vervangers imho. Alleen iets te veel echo op zijn stem maar dat is dan het het enige wat ik te zeiken heb Voorprogramma's waren ook leuk Leng Tche deed me hier en daar denken aan Misery Index, Hatespehere was ook best een leuke eerste ontmoeting, goede muzikanten en strak spel(vooral de drummer). Nummers zou ik vaker moeten horen om er een oordeel over te kunnen vellen, deed me erg denken aan The Haunted. [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 18-04-2005 11:39] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ze hebben ook eens getourd met The Haunted (en Mastodon) |
|
quote: gave pics Assie!!!! |
|
quote: thanks!! carcasstrid |
|
Jeroen was er toen ook in de Goudvishal Assie!!! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |