|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
We zijn met Leng Tch'e gevraagd om Necophagist de gehele tour te vervangen. Helaas krijgen we geen maand vrij en gaan we dus maar een aantal shows mee. Kan niet wachten!!! MORBID ANGEL, HATESPHERE and LENG TCH'E: 3/18/2005 Salle de la Cite Rennes, FR 3/19/2005 Splendid Lille, FR 3/20/2005 Osterport Groningen, NL 4/14/2005 Kulturfabrik Esch-Alsette, Luxemburg 4/15/2005 Hof Ter Lo Antwerp, BE 4/16/2005 Effenaar Eindhoven, NL 4/17/2005 Melkweg Amsterdam, NL Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Ben zelf ook benieuwd! Het is in ieder geval super om nieuw in een band te komen en 2 weken later met Morbid Angel (!) op tour te kunnen. Daarbij ook nog in juni op furyfest in Frankrijk met o.a. Slayer, Anthrax, Suicidal, Neurosis..... dus mijn jaar kan niet meer kapot! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: wat zeg je dat toch weer mooi Paulus!!! |
|
quote: gefeliciteerd heee |
|
quote:whoa geluksvogels!!!! goed begin dan voor jou bij Leng Tch'e Boris! [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 14-03-2005 16:43] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Indien ik mij niet erbarmelijk vergis, m'n beste Conrad, hef jij 't glas samen met mij die avond! Hoewel ik dan waarschijnlijk niet meer uit kan kramen dan 'Arrghhhhhhwooohhheee!'.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Als t goed is wel ja!!! *kijkt Oscura lief aan* |
|
quote: 'Osccuuuraaa.. mag Ratje buiten komen spppeelllooonn.. ? We zijn voor 't licht thuis.. egwaar..' [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Alvast succes op je nieuwe stek Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: hahahahhahahahahha |
|
quote: wat levert dat op...? carcasstrid |
|
quote: Gaan we nu ook al om mij handelen.......... tering!!! |
|
quote: Mijn eeuwige dankbaarheid, natuurlijk.. en een bezopen Ratje. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: naaper.... carcasstrid |
|
quote: geen fuck aan dus... nah.. vooruit dan maar.. ik zal wel bobben".. carcasstrid |
|
quote: goed afgericht jij!!!! |
|
quote: niemand richt mij af!!!! carcasstrid |
|
Jooooeeeppiieee, Ratje mag buiten spppeelllleeenn. Maaareeehh, we gingen toch eerst jammon en zuipon ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik ben erbij in Groningen! Weet iemand hoe serieus dit genomen moet worden? komt van de oosterpoort site af. Roken - Roken is niet toegestaan in onze gebouwen. Wij doen er alles aan om het rookverbod te handhaven. - In De Oosterpoort mag er alleen gerookt worden in het afgesloten gedeelte van de glazen gang. ..."Do you know what "nemesis" means? A righteous infliction of retribution manifested by an appropriate agent. Personified in this case by an 'orrible cunt... me. |
|
quote: oja, das waar!!!! komt goed.......... |
|
quote:Klopt ja! De lijers.. maar als niemand het ziet mag het best hoor gheghe [edit]En kutzooi!! Zou 16-4 gaan maar ineens vrijgezellenfeest van een vriend die zo nodig moet trouwen..pff... komende zondag dan maar heen ofzo.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-03-2005 12:52] |
|
quote: Thanx!!! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Yeuah! morgen kaarten voor zondag halen!! |
|
JA! Het is goed. Heb je sms gehad! Je neemt de telefoon niet op..je weet wel wie je bent.. No Problemo dusch! Suck my piss |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |