|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben wel benieuwd wat men van Leng Tch'e gaat vinden. Past toch niet echt enorm bij Morbid Angel. Maar goed, als je krijgt aangeboden om met hun op tour te gaan, dan zeg je geen nee natuurlijk. Hopelij kvalt het bij de echt death metal freaks ook een beetje in de smaak... Heb er zin in!!! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Gisteren de eerste show gedaan in Rennes. Errug vet! De mannen kunnen het nog steeds! Hatesphere is ook mega! Nu eerst naar Lille en morgen rocken we in Groningen city. Hell yeah!!! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Tot morgen dan maar. |
|
Show van vandaag in Lille! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Heb je die broek altijd aan ofzo.... |
|
quote: Dan heb je de korte leren broek met moonboots van Dhr. Vincent nog niet gezien! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Ik wil ook heen vanavond. Ja! Maar ik kan niet, zit midden in (twee) tentamenweken. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
There, so fucking there... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Pff jaloers, hier geen geld meer tot woensdag |
|
quote:Ik ook niet, ik "leen" even wat, en dan komt dat allemaal wel weer goed. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hmm tja optie ja maarja dan nog, overnachten en treinreisje.. boehoeee volgende keer maar MA kijken. |
|
quote:Slaapplek nodig? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Alleen als ik in jou bedje mag, zo was het toch? Hmz hmzz, nee Mayo gaat niet aanwezig zijn bij MA helaas helaas. Hmm 4/17/2005 - Melkweg - Amsterdam, NL dan maar [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-03-2005 15:10] |
|
quote: coole foto! |
|
quote:As usual toch? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Uiteraard |
|
Het was gaaf. Leng Tch'E is een leuke band. Het concert van Hatesphere heb ik maar buiten de zaal doorgebracht. Wat ik hoorde nodigde niet uit om naar binnen te gaan. Morbid Angel was weer leuk. Beetje fout pakje van David maar hij was goed bij stem en z'n interactie met het publiek was top. |
|
Morbid Angel heerschte ... vond Hatesphere wel geinig, maar kwam me allemaal net wat te bekend over .. Leng Tch'e ook tof, maar nummers werden beetje saai |
|
Leng Tch'e wel vet ja Hatesphere ook wel maar teveel van hetzelfde.. half gecheckt ongeveer Morbid Angel super!!! Jammer van't gitaargeluid.. dat kwam pas vanaf Where the Slime lives een beetje tot zn recht. Maar man man man wat blazen weer!! Geweldig!!! *nekpijn* gheghe. God of Emptiness gaf me kippenvel jah en alles wat voorbij kwam : En Trey's solo.. dat kwam wel over ja.. damn.. een brok emotie Volgens mij mag de Oosterpoort een voor hen recordaantal peukjes opruimen ook Niet roken my ass.. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-03-2005 9:48] |
|
owwww!! ben benieuwd.. nog ff wachten dan ben ik aan de beurt!! ghehehehe carcasstrid |
|
Heerlijk rookvrij concert gisteren [Dit bericht is gewijzigd door metalmaniac666 op 21-03-2005 19:45] Bang that head that doesn't bang! |
|
[edit]laat maar[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 21-03-2005 19:59] |
|
Hatesphere is een kakband. morbid angel was gaaf. No meat is sweater |
|
Ik heb erg veel zin in de 17e in A'dam, vorig jaar in Tivoli waren ze in ieder geval ERG goed! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |