|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe blijft een vette gitaar van trey... |
|
quote: Sint Jansteen Zenial |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 20-04-2005 14:39] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
gave foto's |
|
quote: Heb je er toevallig ook van Leng Tch'e? Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: Thanx, ach ja, je moet wat hè om de week woede eruit te rossen. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Morbid Angel..jezus ja, bakken die lui er nog wat van vandaag de dag? of is 't helemaal niks? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
verdiep je er eens in zou ik zeggen respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Mwah, ben ik te lui voor Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
blijkbaar respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Tja als je onder niks: een supervette show verstaat, waar menig 'nieuwe band' qua spel en bezieling een hele vette punt aan kan zuigen, dan is het inderdaad niks But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Jullie speelden niet in de Effenaar, dus helaas. Maar mocht je een keer wat foto's willen en je speelt in de buurt, kun je altijd even een mailtje droppen. Volgende week een nieuwe camera binnen, dus hopelijk dan nog scherpere foto's. Overigens heb ik nog een filmpje liggen (zonder geluid helaas), maar dat is 7,76 MB (30 seconden in quicktime). Iemand die dat kan/wil hosten???? What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Nog steeds wel de moeite waard dus.. ok, Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Stukkie video van de tour van dit jaar: http://zie.pg.gda.pl/~kgunia/Morbid_Angel-WZ_Klub-Wroclaw.AVI The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik luister nu naar een uitstekende bootleg van de Melkweg gig; memorabel avondje!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina |