|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Haha die was vorige week dan weer in de GVH |
|
quote: ja.. maar das deze [edit] linker[edit] niet dus... we zijn eruit!! [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 18-04-2005 12:58] carcasstrid |
|
Jawel man! Die middelste toch? Of is dat (ZMnick)airwolf niet? |
|
idd!!!! Die was dus in de Goudvishal!!!! |
|
neeee!! dat is Joost van Soulreaver en we hadden het over Jeroen.. Maar Joost is idd.. Airwolf carcasstrid |
|
quote: pffffffff Ok dan, die Joost was er toen ook in de Goudvishal!!!!!!!!! |
|
quote:Haha oke.. nou airwolf sprak ik vorige week in de GVH Ach boeiuh Stoere foto's iig! |
|
quote: thanks!! carcasstrid |
|
quote: haha! geweldig! duizend maal dank wat een geweldige avond! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Heerschavond gisteravond. Alleen Hatesphere vond ik te kut voor woorden, ben toen ook maar even aan de zijkant gaan zitten. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: carcasstrid |
|
Dank, dank, dank voor de foto's! en verder... Ik was er lekker toch ook (in de goudvishal)... |
|
quote: graag gedaan Jeroen!! hahahaha!! carcasstrid |
|
quote:Heb Hatesphere 3 weken terug gezien in oslo en ze speelden een geweldige set. Kon de band helemaal niet maar hebben mij toch weten te verassen. Begrijp dus al het commentaar niet op die band...of is er een anti-Hatesphere campagne aan de gang op ZM Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
was gaaf, wat gebeurde er met dat blok beton die afgevoerd naar de kant werd tegen het einde? jammer van die prijzen die ze daar voor lauwe zeik vragen maarja... wat hatesphere betreft, aardige muziek, maar dat petje moeten ze aan de hoogste boom hangen [Dit bericht is gewijzigd door ouwe op 18-04-2005 17:22] |
|
quote: Mja ik kende hatesphere ook niet, maar in de effenaar speelde ze wel zulke vreselijke saaie nummers, met veel kijk-mij-eens-stoer-zijn ertussendoor, dat ik de anti-HS trend wel snap ja Zenial |
|
wat een wereldavond in de melkweg!!! Morbid heerste zwaar. Ik vond ze echt heel goed. Lekkere kolkende zaal ook. En een super goeie set. Ik heb echt een top avond gehad!!!! en ondanks het foute shirt was het erg cool op Vincent weer eens aan het roer te zien. |
|
Hehehe laten we het erop houden dat het goed was Vincent weer te horen Zenial |
|
quote: ghehehehe.. later naar de Cave had ie ook nog eens een foute hoed op.. ghehehhe.. Het was bijna John Wayne... carcasstrid |
|
quote: Die hoed van davi was geweldig, die hij op had in de Cave....sond echt stoer....verder waren de optredens dit weekend van de heren van Morbid errug heerschend. geen knoop aan vast te touwen |
|
quote: Whahaha.......wat was pete weer lekker stoned. geen knoop aan vast te touwen |
|
quote:Lijkt me niet want ik vond ze erg goed, ze hadden alleen een slecht geluid. Maar ja, dat is meestal bij een voorprogramma... |
|
Damn was gaaf in Amsterdam |
|
|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |