|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Knap geregeld, allemaal minstens anderhalf uur reizen, kankerzooi. |
|
Heej Amsterdam! Mooi! |
|
Ben er de 24ste maart bij in Oslo Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik hoop dat er een leukere supportact als Soulfly mee komt, haha. (Maar anders ga ik denk ik toch nog wel naar Amsterdam er voor.) |
|
Wordt minimaal vier keer morbid deze tour. 3x nederland 1x belgie en misschien ook nog ff wat in duitsland meepikken. geen knoop aan vast te touwen |
|
2x is voor mij genoeg, maar de meeste mensen worden grijs naarmate ze ouder worden maar al je die foto van david vincent ziet.....(misschien zwartepiet gespeeld..) http://www.morbidangel.com/images/members/davememberpage.jpg YES WEL deeeenk!! |
|
quote: ja die foto van Dave is echt walgelijk, nou ja maar eens zien of hij er nog wat van maakt op het podium en er niet zo achterlijk uit ziet. geen knoop aan vast te touwen |
|
quote:Deze valt nog mee. Een tijdje geleden nog een foto gezien van de tijd bij Genitortures. Daar leek Evil D maar een schim van wat hij vroeger was. |
|
Niet dat ze ff in Tilburg spelen... Amsterdam, Groningen en Hengelo? Wat is dat nu voor onlogische onzin? don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: vrij logisch lijkt me "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ja ok, zij kunnen er ook niks aan doen waarschijnlijk. Maar het zou toch fijn zijn als ze ergens zouden spelen dat het voor de mensen uit het zuiden ook nog redelijk te doen is. don't mistake lack of talent for genius |
|
Net kaarten gekocht voor de Melkweg......het gaat behoorlijk hard met de verkoop....een beetje opschieten als jullie nog kaarten willen kopen. b.d.w. het is in de oude zaal, niet al te groot dus. |
|
Ik hoorde net dat Amsterdam uitverkocht is, zou wel flink zuigen, maar ja, kleine zaal.... |
|
negative. ik heb net aan de deur van de melkweg een kaartje gekocht. ik weet niet hoe het zit met vvk bij de postkantoren |
|
Aanwezig, Groningen, voor de 5e keer ofzo. Misschien ook Melkweg of waar ze ook maar verder spelen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
3/20/2005 - Osterport Groningen, NL *proost* Suck my piss |
|
quote: Ik ken geen 20e maand On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
HaHA! Proost in Groningen iig Suck my piss |
|
quote: Ik neem hierbij aan dat u aanwezig bent? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zeker Mijn fiets doet het dus ik ben er wel Zie U daar! Gaaf kleurtje ----> nick [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 10-01-2005 21:46] Suck my piss |
|
quote: Heb net 5 kaarten gereserveerd via mijn kaartenboer, dus is nog niet uitverkocht(tenzij ik de laatste 5 kaarten heb natuurlijk) But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik vraag me toch af of Dave Vincent zich gaat wagen aan Tucker nummers. Wat mij betreft mogen Gateways & Heretic van de setlist geschrapt worden. Daarentegen een hoop nummers van Formulas lijkt me wel weer wat. Daar heeft Tucker ook de teksten niet voor geschreven. Lijkt me ook niet dat Soulfly meekomt, en al helemaal niet als voorprogramma. En mij hoor je niet klagen... Soulfly Liever ook geen Replica of Chimaera dit keer. ...what she said... |
|
moet toch haast wel lukker om erbij te zijn 16/04/05 respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: tijdens de tot nu toe gespeelde shows werden alleen nummers van de vincent tijd gespeeld. ik denk niet dat dat in april anders gaat zijn |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |