|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zondag ja, in amsterdam NIW, ik heb nog steeds geen kaarten hehe "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Zondag dus On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
heb dr zin in zaterdag!! effe lekker stoom afblazen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
HEUY!!!! Zaterdag mn haren maar eens laten wapperen |
|
Zaterdag is gvd de enige dag dat wij niet meespelen. Hoop dat er ook veel volk naar A'doom gaat komen. Donderdag al naar Luxemburg! Hell yeah Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Zaterdag! Ik hoop dat ik weer dezelfde perfecte plaats kan bemachtigen als bij Obituary: bij de "DJs". "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Oh ja.. hier ben ik ook bij. Hoera ende hoezee. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
nog 4 nachtjes slapen... carcasstrid |
|
yess zondaggggg But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Superveel zin in zaterdag gaat echt bruut worden in de Effenaar. an evil incarnation of DEATH! |
|
Nog 1 dag te gaan, hahaha an evil incarnation of DEATH! |
|
Amsterdam ja, zondag Geen kaarten nog, aan de deur zal er nog wel wat zijn "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Denk dat je beter even kunt bellen van tevoren. Hoorde gisteren vertellen dat de Melkweg is uitverkocht... Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: mmkay, naja. Doen we dat ff, bedankt voor de tip "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Zo op weg naar Eindhovuhhh! |
|
quote: Ja precies! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Morbid Angel, 3 weken terug in Oslo Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Morgen weer!!! |
|
Het was gaaf What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Hoe komen jullie met Leng Tche in het voorprogramma van Morbid Angel What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
Daar heeft Borrie dan ook hard zijn best voor moeten toen, hoe staat het met de knietjes ondertussen? |
|
HEUY!!!! Wow de fuck!!! wat was dat een vet optreden gisteren in de efteling |
|
Pete: ondanks dat ie niet de jongste niet meer is en zit te drummen met een kapotte knie en een dubbele hernia!! RESPECT!! Dave: Trey: wat een gitarist... [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 17-04-2005 12:14] carcasstrid |
|
Vette fotos, maar wat een vies shirt heeft die dave aan "Those who got nothing to loose, Can truly live the way they choose" |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |