|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaaf... wat zijn de kosten en hoe laat begint het? Ga er wel bijzijn gok ik FREEZE |
|
Heersch!!!! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nou dat mocht ook wel eens tijd worden... Subtiel kamerolifantje |
|
En hoe zit het met de Heidevolk stringetjes? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Gaaf, ik ben zeker aanwezig! |
|
quote: Viktor in string "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
lachen |
|
Dikke kans dat ik daar ook wel ergens te zien ben Bruce Banner |
|
Hier ben ik zeker bij aanwezig |
|
Aanwezig. Al iets bekend over de kosten van entree en straalschijf? |
|
Ik ben er. Maar is het kaartjes in de vvk of moet je weer via internet reserveren? |
|
damn, das niet naast de deur vanaf hier maar wel zeer kwel dat de klanckenschijf eindelijk af is ende zo |
|
Intussen op het Heidevolk forum gevonden dat de schijf zelf 12 euro's gaat kosten. |
|
Er schijnt een of andere homoband als support te staan. [Dit bericht is gewijzigd door Rutan op 01-02-2005 15:08] What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
speelt Hatred dan? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Moeten jullie dan supporten? Ik snap nu in ieder geval wat je gister tegen me zei [Dit bericht is gewijzigd door Aphrodite op 01-02-2005 19:48] |
|
Hey, ik hoor net dat er een vette heerschband moet optreden als support! Tearful Dawn |
|
quote: Nou niet net doen alsof je nergens van weet, Nachtslaaf Rim! Jij zou als retejong fungeren. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: tsja dan moet ik wel heen he muhargh! feeschten!! Bruce Banner |
|
Straalschijf ontketenfeescht...wat een naam! |
|
- Deuren open om 19:30 - Supports: Tearful Dawn en Thrudvanger - Entree: 5 euro's |
|
quote: daar is lang en degelijk over nagedacht.... |
|
Aanwezig! Heidevolk heerscht! Ga meteen even de cd plus een shirtje kopen |
|
de andere bands zullen Thrudvangar (D) en Tearful Dawn zijn Thrudvangar is een heel erg gave duitse folk/ pagan metal band [edit: Tearful met 1 "L" ] [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 03-02-2005 0:49] Opdat we ons allen in de grote hallen weerzien |
|
Mijn excuusch Ook het Groningse Tearful Dawn zal spelen. [Dit bericht is gewijzigd door Bloeddorst op 03-02-2005 0:56] Opdat we ons allen in de grote hallen weerzien |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Volgende pagina |