|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
helaas niet zou wel gaaf zijn, een band |
|
ha ff meedelen dat ik samen met mn maatje recentelijk "Lipstikk Killerz" heb uit de grond gestampt een pure Sleaze/Glam-band in de stijl van Zodiac Mindwarp, Faster Pussycat, Nasty Idols, Bang Tango, Tigertailz, Hericane Alice, enzovoorts Be prepared for some Rock'n'Roll extravaganza! voorts is Malagant nog altijd de hoofdband... http://users.pandora.be/malagant/ [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 08-01-2004 21:39] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Rose pakjes en make-up? En vergeet niet je haar te föhnen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
En touperen.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Tijgerprint-stretchbroek aan en je kunt voor een The Darkness kloon doorgaan..... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:you dont wanna know .. je kent het wel, jong, dronken, microfoon ... |
|
quote:niet roze maar wel ergens die stijl hoop ikzoek gewoon eens foto's van Nasty Idols en zo dan heb je'n beter idee eerst veel muziek maken, dan veel ziek maken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik zing bij: COLLISION grindcore/hardcore/thrash http://listen.to/collision en CHARLIE*ADLER metalcore http://listen.to/charlieadler en nog diverse vage projecten die t noemen niet eens waard zijn... |
|
Ik ben drummer bij Shattered Hope (melodische metal, invloeden van van alles maar veel power) daarnaast heb ik gespeeld bij: Hills of Eternity (gothic/doom) Covered in Ashes (Doom) en 2 rockbandjes |
|
quote: Grunter Jentje? Zenial |
|
Ik heb groot nieuws. Ik zou een band met lain en Jenje beginnen, maar ik zie er vanaf. Ik heb in de gaten gekregen wat voor muzikanten Jenje echt zoekt, en daar pas ik voor. Jenje ik wens je succes On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Go Mir! Go Mir! |
|
quote: Lach maar dit is serieuze buisiness On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
grrrr |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ben tenminste de enigste in die foto met een lekker bekkie, jij staat er dus ook op, wie het raad krijgt een knuffel |
|
quote: Heb je mijn verhaal wel goed gelezen? Ik zeg toch dat ik er al uit gestapt ben? Toen ik deze foto zag. Ik zie mezelf er echt niet opstaan. Ik stap er niet voor niets uit. (arme Lain ) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
|
|
quote:He! Die heb ik een hele tijd terug nog geshopped |
|
Ik zing/grunt in een metal band. We hebben alleen nog geen naam. Hoogstwaarschijnlijk wordt onze naam: Crestfallen |
|
Nog niemand de fout in de titel opgevallen Zit tegenwoordig als zangeres in een band die Suicide Funeral heet.Ben benieuwd wat het gaat worden... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Die fout is er al vanaf het begin .. Mod's zijn niet goed in Nederlands en hun werk ... |
|
quote: Succes ermee dan! |
|
quote: Geloof me, ik ben ook benieuwd I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |