|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, ik zoek wel een DB-drum maar je woont een stukkie te ver weg... |
|
quote: Nu ja, daar kan ik niks aan doen hoor... |
|
quote: ik woon dus in Ede tegen wagenigos aan.. en ik drum... kheb al 2 bands maar alst interesant is dump ik wel een bandje hhehe |
|
Tjah... een bassist is zekers onmogelijk, vooral voor thrash/death.... En om dáár keyboards in te pleuren: nee... Ik, Wil Schuurman |
|
Ik zit niet in een band maar zou het wel heel graag willen... ik speel nu iets meer dan een jaar gitaar (nog helemaal niet goed), heb 9 a 10 jaar pianoles gehad en moet nog steeds voor school piano spelen en ik kan redelijk zingen en grunten. |
|
ik speel in een beginnende death-metal band genaamd intestterror. We hebben net twee nummers af, maar ze zijn niet vet! ps: duxmortem [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 04-11-2003 18:20] Trieste gast |
|
quote: [OT] Hé man! je hebt het oude usericon van vampire girl!! da's best wel verwarrend. [/OT] |
|
Ik zit dus met Infaustus en Bestial Blasphemer in een deathmetal band (Intestterror). Leuke shit man. 11.45: restate my assumptions |
|
hehe MP3 's posten man |
|
quote: weet ik No meat is sweater |
|
Ik zit nu in een tweede band, samen met infaustus en m'n broer, we spelen death/ grind. We hebben nu twee nummers. We hebben verder nog geen naam. maar het is wel cool, het beukt vet! Trieste gast |
|
quote: nou sorry hoor.... ik ben nieuw dus ik wist daar niets vanaf... Trieste gast |
|
quote: Whahahahahahah!!!! Jij bent zeker dat slemiele ventje die d'r altijd wat zielig bij staat...whahahah!! Sterf, kneus! SCUM FUCK |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 03-11-2003 20:01] No meat is sweater |
|
ja, ik zit momenteel in een gothicband |
|
Hieper de piep Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: |
|
PPFf deze topic kan wel naar onzin. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
ik zit in een beginnend bandje: doulosumè wat we precies spelen is nog niet helemaal zeker, iets death/trash achtigs zal het wel heen gaan ohja.......ik speel bas , maar ik kan ook gitaar spelen en keyboard, maar dat gebruiken we niet |
|
quote: en je hebt geen contole over timing en "feel" en iedereen kan het op deze manier. kwiykflurp! |
|
quote: denk jij... ervaring mee? Je moeder. |
|
hehehe vet ,ik zie ineens dat geflame met duxmortem weer staan No meat is sweater |
|
jaah waaazig he jeugdsentiment Je moeder. |
|
Tijdje in een Thrash band gezeten, maar mee gestopt i.v.m. muziekale meningsverschillen. Nu ben ik samen met een vriend wat oude Rock'n Roll aan het spelen, en met 2 andere vrienden zijn we een projectje begonnen waarbij we beinvloed zijn door Pain Of Salvation, Vintersorg, Borknagar en MDB (erg afwisselend dus) |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |