|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
ja,in een gothic metal band |
|
O voor diegenen die het nog niet wisten. en dan maar direct reclame maken Ik speel gitaar in Mytholic Optredens : 14-11-2003 Joek Geldrop ------------------------------- en gitaar in Wings Of Fury http://clik.to/wingsoffury Optredens : 15-11-2003 OJC De Zon, Bodegraven 07-12-2003 De Effenaar, Eindhoven 20-12-2003 Manifesto, Hoorn |
|
quote:Voor degene die het nog niet wisten... Ik ook |
|
Ik ook! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
toch? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Hmmmm...bonnie.. Hebben wij Christhetmetaalhoofd als bandlid toegevoegd..... Zo ja, waar? Bij Wings of Fury of bij Mytholic??????? [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 06-11-2003 23:16] |
|
quote: Voor mij af en toe iets te confronterend, dan denk ik m'n instrument een heel klein beetje te beheersen en dan ga ik opnemen en dan heb ik zin om m'n bas in de wilgen te hangen. Af en toe is het voor mij echt schokkend om me te horen spelen Maarja, gewoon blijven oefenen, wie weet dat het ooit nog goed komt Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Volgens mij bij slayer.. of zit ik toch verkeerd? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ah, nee tuurlijk... Daar hobby-en Bonnie en ik ook bij Dan ben jij zekers de zoveelste drummert... |
|
Zie mn sig. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: lol |
|
Sig: "Zanger van www.mytholic.com" Jij blij dat je Mytholic noemde...had je WoF gezegd, dan was het operenen geweest.. En zangeres Chrissiehetmetaalhoofd natuurlijk |
|
Wanneer gaan we weer oefenen jongens? Het nivo is weer drastisch gedaald! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Pffff...moeten natuurlijk weer eerst wachten tot je hoofdpijn weer wat voorbij is Altijd wat met die zangers |
|
En hij moet eens normaal doen. Waarom hebben we hem er trouwens nog niet uitgegooid? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
...tja, we moeten het aantal gitaristen wel op peil houden..of niet Bonnie |
|
Ik speel gitaar in Puerile Puddinghead. Soort van cyberdeath-project. We hebben bijna een demo af. mvg wk10 |
|
Ik ben gitarist bij Tempus Fugit, een black/death metal band uit sliedrecht. Optredens: Zaterdag 10 januarie Dok 03 H.I Ambacht Zaterdag 21 Februarie Bibelot Dordrecht Demo-cd en website zijn onderweg! [Dit bericht is gewijzigd door Legion Norge op 08-01-2004 11:47] |
|
Brul me strot kapot in Morte Aeterna & Grindminded. Zweedse death/blackmetal(nu zonder screams!!) en grindcore/death metal.. 17 januari met beide bandsUnauthorized en Massive Assault in de Diva te Hoogeveen.. kom dat zien Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: quote: Massive Assault ook?! |
|
Ik zing bij LOMP en heb de bas gehanteerd bij Fleshripper(RIP). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zanger/Gitarist van Memorial present! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Grunter ... (naam nog niet bekend) present! (ex-Covered in Ashes, ex-Immerlust und die Meisterin, ex-Aarseerst) |
|
Nog in Morte aeterna. En nieuwe band met Jenje (god help us) en Lain,.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |