![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
ik drum bij Black Mask. Een melodische metal band met invloeden van in flames, cob, metallica.. Altijd handig zo een gitarist, die daarvan houd.. site: www.bmask.tk ![]() |
|
Jupz ik speel lead/ryth. gitaar bij dying culture : www.dyingculture.tk Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers ![]() |
|
![]() |
|
quote:Mag je op het sun caged board ook in Nederlands praten? [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 15-09-2002 13:11] ![]() |
|
hopefully soon wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: Dit is niet gepost door de ECHTE Graftak maar door een stel treurige ondergeschminkte kutkoters met een kutband uit A'foort. ![]() Ik speel nl. gitaar in Jugement Day en basgitaar in Scrotum ![]() http://www.scrotum.tk Überhammer ![]() |
|
Hoelang ben jij dan al Graftak op dit forum? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
heb in Carbonade gespeeld, een éénmalige optreden met Yoghert ![]() respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... ![]() |
|
Op dit moment zit ik niet in een metalband, alleen in een pop (cover) bandje ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
www.conradhultermans.com voor meer info ![]() ![]() |
|
quote: Ik weet niet wat het wel is, maar iig geen bandsite. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
quote: Dat eigen nummer klinkt erg vet. Maar waarom geen zang? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
quote:omdat ze er nog 1 zoeken, jammer dat ze zover wonen, stijl ligt me wel ![]() ![]() |
|
quote: Ja zeker. Jammer dat ik niet kan zingen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
quote: Toffe solo's!!! Heb je al een CD? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
quote: Komt eraan, kep een studio geboekt rond de kerstperiode, kep er zin in ![]() ![]() |
|
www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
Ik bespeel de onheilige 666 snaren in de rauwe black-metal band Totensturm. En ik pruts nog wat rond met eenmansbandjes. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
ik ben gitarist in cerebral tumor, grind metal grind on . . . . . . . cerebral tumor ![]() |
|
Ik speel de bass in Triple 7, Angels Decay en Engine Of Pain. www.triple7.nl www.angelsdecay.com www.engineofpain.com ![]() ![]() |
|
Vlokdlak en ik vormen samen de band: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door JFrost op 04-11-2003 2:21] this user is dead ![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door JFrost op 04-11-2003 2:21] this user is dead ![]() |
|
Ik zat tot voor zeer kort in Morte Aeterna. Misschien keer ik daar wel weer naar terug, maar dat is niet zeker. Wij spelen daar Death/black metal. Nu heb ik een nieuwe band, samen met de gitarist van Winter of sin, en de oude zanger van Cantara. Ik ga daar bassen, en misschien grunten/zingen. Er is nog een optie...Ik ga misschien spelen bij Lain....in de band ![]() ![]() Weet iemand trouwens nog een leuke bandnaam? Voor een deathmetal band.... ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: AAAAAAAAARGH is zeer mooi uit te spreken door dronken fans grind on . . . . . . . cerebral tumor ![]() |
![]() |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |