|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
ik drum bij Black Mask. Een melodische metal band met invloeden van in flames, cob, metallica.. Altijd handig zo een gitarist, die daarvan houd.. site: www.bmask.tk |
|
Jupz ik speel lead/ryth. gitaar bij dying culture : www.dyingculture.tk Een gitaar heeft zes snaren en ik heb maar vijf vingers |
|
|
|
quote:Mag je op het sun caged board ook in Nederlands praten? [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 15-09-2002 13:11] |
|
hopefully soon wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Dit is niet gepost door de ECHTE Graftak maar door een stel treurige ondergeschminkte kutkoters met een kutband uit A'foort. Ik speel nl. gitaar in Jugement Day en basgitaar in Scrotum http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Hoelang ben jij dan al Graftak op dit forum? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
heb in Carbonade gespeeld, een éénmalige optreden met Yoghert respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
Op dit moment zit ik niet in een metalband, alleen in een pop (cover) bandje Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
www.conradhultermans.com voor meer info |
|
quote: Ik weet niet wat het wel is, maar iig geen bandsite. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Dat eigen nummer klinkt erg vet. Maar waarom geen zang? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote:omdat ze er nog 1 zoeken, jammer dat ze zover wonen, stijl ligt me wel |
|
quote: Ja zeker. Jammer dat ik niet kan zingen. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Toffe solo's!!! Heb je al een CD? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
quote: Komt eraan, kep een studio geboekt rond de kerstperiode, kep er zin in |
|
www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Ik bespeel de onheilige 666 snaren in de rauwe black-metal band Totensturm. En ik pruts nog wat rond met eenmansbandjes. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik ben gitarist in cerebral tumor, grind metal grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
Ik speel de bass in Triple 7, Angels Decay en Engine Of Pain. www.triple7.nl www.angelsdecay.com www.engineofpain.com |
|
Vlokdlak en ik vormen samen de band: [Dit bericht is gewijzigd door JFrost op 04-11-2003 2:21] this user is dead |
|
[Dit bericht is gewijzigd door JFrost op 04-11-2003 2:21] this user is dead |
|
Ik zat tot voor zeer kort in Morte Aeterna. Misschien keer ik daar wel weer naar terug, maar dat is niet zeker. Wij spelen daar Death/black metal. Nu heb ik een nieuwe band, samen met de gitarist van Winter of sin, en de oude zanger van Cantara. Ik ga daar bassen, en misschien grunten/zingen. Er is nog een optie...Ik ga misschien spelen bij Lain....in de band Weet iemand trouwens nog een leuke bandnaam? Voor een deathmetal band.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: AAAAAAAAARGH is zeer mooi uit te spreken door dronken fans grind on . . . . . . . cerebral tumor |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |