|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Speel in een Black Metal band, zijn ongeveer een jaartje bezig nu. Zorg voor zang & gitaar. |
|
Ik ben gitarist in Libithum, melodische heavy black death muziek. |
|
Ik gitarist in Sephiroth,deathmetal : ) |
|
Ja, vroeger... Bareuh... |
|
vroeger, nu, rest van mn leven wel I guess. Benieuwd naar je pics, varanus |
|
quote: Ha, zal es iemand met een scanner vragen om wat in te scannen. Is wel lachen ja spelfout weggehaald... |
|
Hier ben ik inderdaad aardig benieuwd naar ja, hehe |
|
Halverwege jaren 80 begonnen met drummen en kort daarna een speed-/thrashband opgestart, welke later is gaan optreden onder de naam Near Dark. Sinds 1992 drummer bij old-school DM band Profane. Offtopic: We zoeken een gemotiveerde zanger! Stijl Entombed/Edge of Sanity/Dismember/Grave/Bolt Thrower/etc./oid. [Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 24-08-2007 9:14] |
|
Oja, zie undersign... |
|
quote: Hehe, Near Dark heb ik nog een demotape van staan... spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik zit al sinds 2005 niet meer in die band, want uit elkaar. Tegenwoordig ben ik met pensioen en speel alleen af en toe en hier en daar wat in voor een cd. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Je hebt enslotte al de pensioengerechtigde leeftijd Offtopic: Jammer dat je dat MF shirt op wacken te duur vond, hij is die 25 pleuro wel waard, vet grote print. /offtopic |
|
Dat zeg ik. Maarre, ik vind het leuk om shirts te kopen, maar dat was me echt te duur. Heb jij 'em dus wel gekocht, begrijp ik? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik had hem op graspop al gekocht. Ik zal vanavond ff een foto maken en in het MF topic zetten, als je m alsnog wilt kan ik m wel voor je krijgen. |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
1997-2001 Dvplo (metalband met grindcore en punkinvloeden... wegens muzikale meningsverschillen gestopt) 2000-heden Collision 2003-heden Charlie*Adler 2007-heden Z.O.D. (S.O.D. coverband) |
|
Ik ben drummer in Remorse (trashmetal en de nodige brute covers Anthrax, Slayer, Sepultura enz.) en verder ben ik nog drummer in Z.O.D. (S.O.D. covers). www.remorse-metal.nl www.myspace.com/zodmetal Will the people in the cheaper seats clap your hands? All the rest of you, if you'll just rattle your jewelry! |
|
quote::' ) Is/was dit 'Covered in Ashes'? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Neen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Speelt gitaar in Sculpture (oldskool Thrash ) & organic matter (Death metal) The trend is dead. |
|
1991 - 1993 Cerebral death doom/death zonder enige vorm van talent. tussendoor in enige vage bandjes gezeten. 1996 - 2002 Vital urge/Bludgeoned. begonnen als doom/death band VU en na enige tijd overgegaan in deathmetalband bludgeoned met dezelfde bezetting. 2003 Morte Aeterna, black/death metalband met Zillah en Carnagath 2003 - heden Grindminded. Oldskool death metal met een snufje grind. 3e cd komt eind dit jaar uit onder Opengrave records Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ja, Momenteel enkel nog in Grindustry www.myspace.com/grindustry C'est moi op "zang". Maar ik ben nog op zoek naar nog een bandje, als iemand iets heeft, timo@grindustry.nl |
|
Ik speel in Misty Mourning (ligt effe op zijn gat i.v.m. zoeken van een nieuwe drummer... de rest van de bezetting is al geregeld) waarin ik zang en gitaar tegelijk doe en het is (nu dan... vorig jaar wist ik niet precies wat ik het moest noemen) thrashmetal, ik speel eveneens in Perdishon (deathmetal), waarin ik basgitaar speel, maar omdat Pollo helaas de band verlaten heeft (no hard feelings dude, it was brilliant while it lasted, we think it sucks that you can't make it anymore) ga ik binnenkort gitaar spelen, dan is er nog mijn nieuwste aanwinst genaamd Soulstorm, een hele vette thrashmetal band die meteen na hun eerste optreden naar Duitsland gaat voor een weekendtour. Overigens heb ik ook nog een band genaamd FR3EKZ, maar die zitten nog in de schrijf-fase. Daarnaast wordt ik steeds vaker uitgenodigd om voor mensen in te vallen of evt. permanent bij bands te blijven waarvoor ik ingevallen heb. Hmmmm.... voorgaande bands.... dan moet ik even diep in mijn door wiet en alcohol versufte hersenen graven. Here it goes... in chronoligische volgorde. The Redskulls (Metalcore), Melkors Disharmony (ehm... Deathmetalcore), The Barking Zuccini's (Psychedelische Metal), Smell My Armpit (Punk), Ministers Mistress (Hardrock) en The Bastardz (Deathmetal). [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 02-09-2007 16:35] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Ik heb in Septic Suffering, Decapitation (NL), Aurora Borealis (NL), Bowel Rupture, Grinroth, Côte d'Aver en Hell Mary gespeeld.. Nu speel ik alleen nog in Hedera Helix (NL). Ik zoek nog wel muzikanten voor een doommetalband: een zanger en een drummer. Omgeving Stadskanaal/Winschoten. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |